خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام در اولویت دولت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۱۴۰

استاندار لرستان گفت: تمام تمرکز و تلاش دولت سیزدهم برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام گذاشته شده است.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در آیین کلنگ‌زنی بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی امیرالمومنین(ع) چغابل دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای تبیین خدمات و دستاوردهاست و اینکه بدانیم علیرغم تمامی تحریم ها و فشارهای اقتصادی غرب علیه ملت ایران اما خدمت رسانی به مردم متوقف نخواهد شد.

 وی افزود: با توجه به سیاست دولت سیزدهم برای به نتیجه رساندن پروژه ها، موضوع کلنگ زنی طرح های عمرانی محدود شده و تمام تمرکز و تلاش برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام گذاشته شده است.

 استاندار لرستان تصریح کرد: در برخی نقاط استان ضرورت دارد پروژه های عمرانی تعریف شود که با توجه به لحاظ شرایط و نیاز این نقاط، زیرساخت های مورد نیاز کلنگ زنی و ایجاد خواهند شد.

زیویار خاطرنشان کرد: در سفر به رومشکان تعدادی از پروژه های این شهرستان کلنگ زنی، افتتاح و به بهره برداری رسید که از آن جمله می توان به بیمارستان ۶۴ تختخوابی امیرالمومنین اشاره کرد که اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

وی گفت: مراحل ساخت این پروژه راهبردی که از مطالبات مردم شریف رومشکان است پس از انجام مقدمات و تعیین پیمانکار پروژه آغاز خواهد شد و امیدواریم در آینده نزدیک به بهره برداری برسد .

استاندار لرستان افزود: بهره برداری از ۵۱ واحد مسکونی شهرستان رومشکان که با همت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تکمیل شده بود از دیگر از پروژه‌های مهم و تاثیر گذار برنامه سفر امروز بود.

وی ادامه داد: همچنین دو ایستگاه پمپاژ آب در رومشکان به بهره برداری رسید که با افتتاح این دو پروژه حدود ۲۵۰ هکتار از اراضی دیم شهرستان به آبی تبدیل شد.

 زیویار اظهار کرد: درمانگاه نیمه تمام شهر سوری که اعتباری بالغ بر چهار و نیم میلیارد تومان به آن اختصاص یافته بود پس از تکمیل، امروز به مناسبت ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید و آماده خدمت رسانی به مردم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز