خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استانداری لرستان:

۶۴ محله کمتر برخوردار در استان شناسایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۹۶۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان از شناسایی ۶۴ محله کمتر برخوردار در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا ، مجید منعمی در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: محوریت جلسات عموما سیاست‌های کلی اجتماعی کشور با تمرکز بر کاهش آسیب‌های اجتماعی و تاکید بر حاشیه‌نشینی، اعتیاد، رفع فقر مطلق، تقویت بنیادهای فرهنگ عمومی و تقویت رفتارهای اجتماعی دین محور است.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای مصوبات کارگروه فرهنگی اجتماعی، بهداشت و درمان، زنان و خانواده طی سال جاری ۹ جلسه برگزار شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به مصوبات کارگروه فرهنگی اجتماعی، گفت: برای راه‌اندازی مجمع رابطین محلات کم برخوردار نیازمند مجوز و اعتبارات مورد نیاز هستیم که بر اساس طرح ۲۰۲۰  محله بوده که وزارت کشور پیگیر آن است، در لرستان ۶۴ محله شناسایی و اضافه شدن تعداد دیگری از محلات نیز در دستور کار قرار دارد.

منعمی افزود: این طرح با مشارکت مردم با هدف آموزش و تحقق دولت مردمی صورت می‌گیرد.

وی طرح ساماندهی متکدیان و کودکان کار و خیابانی، بروزرسانی شناسنامه فرهنگی احتماعی استان به تفکیک شهرستان، راه‌اندازی گرمخانه‌ها در شهرهای بزرگ با تمرکز بر خرم‌آباد و بروجرد را از دیگر مصوبات در حال اجرای کارگروه فرهنگی اجتماعی استان عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز