خبرگزاری کار ایران

از اول اردیبهشت انجام می شود؛

توزیع گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۷۹۱

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین گفت: توزیع گاز مایع در استان از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری به صورت سهمیه بندی الکترونیکی توزیع خواهد شد.

به گزارش ایلنا در قزوین، عبدالرضا انتظاری با اعلام این خبر گفت: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با رویکرد تعیین سهمیه براساس تکمیل چرخه برگشت تراکنش از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری اجرا خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین افزود: در راستای اجرای قانون توزیع الکترونیکی گاز مایع، از ابتدای تاریخ یاد شده مقدار سوخت تخصیص یافته به تاسیسات گاز مایع بر اساس ایجاد تراکنش فروش گاز مایع به مشتری خواهد بود.

انتظاری با اشاره به این که در حال حاضر هیچگونه مشکلی در تامین و توزیع گاز مایع در استان قزوین نداریم، تصریح کرد: در حال حاضر سهمیه ماهیانه خانوارهای فاقد گاز طبیعی ۴۴ کیلوگرم گاز مایع است که هیچ تغییری نسبت به سال گذشته ندارد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با تعامل و همکاری که بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین با تاسیسات گاز مایع استان وجود دارد، علاوه بر تامین و توزیع مطلوب گاز مایع به مصرف کنندگان، قانون توزیع الکترونیکی گاز مایع نیز دارای به نحو مطلوب اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز