خبرگزاری کار ایران

پس از انتخاب به‌عنوان پژوهشگر برتر؛

مدیرکل فرهنگ و ارشاد قزوین از کارشناس رسانه این نهاد تجلیل کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۲۲۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از محمد رستمی، کارشناس رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که به عنوان پژوهشگر برتر استان قزوین برگزیده شده بود،‌ تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین براتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در مراسمی از محمد رستمی، کارشناس رسانه اداره کل که به‌عنوان پژوهشگر برتر دستگاه‌های اجرایی استان قزوین برگزیده شده بود، با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد.

سه مقاله علمی پژوهشی کاربردی از رستمی منتشر شده که مقاله اول در نسخه پاییز و زمستان سال جاری دو فصلنامه آینده پژوهی ایران متعلق به دانشگاه بین‌المللی امام خمینی با عنوان «طراحی مدل شایستگی مدیران فرهنگی آینده، با استفاده از رویکرد آمیخته (مورد مطالعه وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی) » به چاپ رسیده است.

مقاله دوم با عنوان «ارائه مدل شایستگی مدیران فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استفاده از نظریه داده بنیاد» در شماره 50 فصلنامه مدیریت توسعه و تحول و مقاله سوم هم با عنوان «مدیر حکمت محور انتخاب مدیران فرهنگی دولت اسلامی با استفاده از رویکرد کیفی» در دومین همایش ملی حمکت اسلامی اقتصاد و مدیریت که در دی ماه سال گذشته برگزار شد پذیرفته و منشر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز