خبرگزاری کار ایران

مادر شهید راه قدس:

شهید آقابابایی عاشق والدین و انسانی بی‌ریا بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۶۳۷

مادر شهید علی آقابابایی گفت: فرزندم بسیار با اخلاص، متواضع و عاشق پدر و مادرش بود و همواره با خانواده با احترام وتکریم برخورد می‌کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، به ابتکار خانه مطبوعات قزوین و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادای احترام به خانواده شهدا حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر پنجشنبه به همراه میرزاپور معاون رسانه‌ای، محمدی مدیر حراست ارشاد و حجت‌الاسلام رمضانی، سید مصطفی جعفری رئیس، معصومی مدیرعامل و هیات مدیره خانه مطبوعات با حضور در منزل شهید علی آقابابایی شهید راه قدس در روستای شنستق از توابع بخش خرمدشت با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کردند. 

در این دیدار مادر، همسر، سه فرزند و دو برادر شهید آقابابایی نیز حضور داشتند.

ابتدا مادر شهید از حضور اهالی فرهنگ و اصحاب رسانه در منزل شهید تشکر کرد و اظهار داشت: حضور مردم در مراسم تشییع و پس از آن در منزل برای ابراز همدردی برای ما بسیار ارزشمند است و نشان می‌دهد شهید در میان مردم جایگاه دارد.

وی با اشاره برخی خصوصیات اخلاقی فرزند خود اظهار داشت: علی بسیار مهربان و خوش اخلاق بود و به پدر و مادر خود و همسرش احترام خاصی قائل بود و هرگز در برابر ما و برادران خود صدایش را بلند نمی کرد و این ادب و اخلاقش واقعا در خانواده نیز مشهود بود.

مادر شهید آقابابایی تصریح کرد: پسرم خیلی به مسائل دینی اهمیت می‌داد و همیشه در برنامه‌های مذهبی و کارهای خیر شرکت می کرد و همه ساله یادواره شهدا را در روستا برگزار می‌کرد و به جشن‌های مذهبی و میلاد ائمه اهمیت می‌داد.

این مادر شهید اظهارداشت: علی همیشه آرزو داشت شهید شود و در آخر به آرزویش رسید و همزمان با روز قدس تشییع با شکوهی با حضور مردم برگزار شد و من هم خدا را شاکرم که فرزندم در راه اسلام به شهادت رسیده است.

همسر شهید نیز از حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس و مدیرعامل و هیئت مدیره خانه مطبوعات در منزل شهید و گرامیداشت یاد وی تشکر و قدردانی کرد.

در این دیدار تابلوفرشی توسط هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین به رسم یادبود به خانواده شهید آقابابایی اهدا شد.

در ادامه هیات مدیره‌خانه مطبوعات به همراه مدیرکل ارشاد ضمن حضور بر مزار شهید علی آقابابایی و پدر بزرگوارش با نثار گل و قرائت فاتحه نسبت به این شهید والامقام ادای احترام کردند. 

شهید علی آقابابایی ۱۳ فروردین ماه جاری در حمله جنایتکارانه جنگده های رژیم غاصب صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به همراه ۶ تن از کارکنان کنسولگری و مستشار نظامی کشورمان به شهادت رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز