خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

امیدآفرینی برای انتخابات می‌تواند یکی از برنامه‌های محوری خانه مطبوعات قزوین باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۳۹۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: وقتی دشمن به ما هجمه وارد می‌کند رسالت حوزه رسانه و خانه مطبوعات نقش اعتلایی، حضور حداکثری، انسجامی و وحدتی است و باید در این بخش امیدآفرینی کنیم تا مشارکت حداکثری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جلسه هیأت مدیره خانه مطبوعات استان قزوین، پیش از ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

حسین براتی در این نشست گفت: پذیرفتن مسئولیتی که فرد برای آن اجباری ندارد اما به خاطر نقش آفرینی به این تصمیم رسیده که حضور پیدا کند، نشان از تعهد و تخصص دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: رسالتی به عهده رسانه و خانه مطبوعات قرار دارد، امید داریم خانه مطبوعات استان بهتر از هر زمان دیگری نسبت به تعهدی که به حوزه رسانه، فعالیت فرهنگی و ارتقای کیفی مسایل اجتماعی استان دارد خوب عمل کرده و نقش حداکثری داشته باشد.

وی بیان کرد: مردم و افکار عمومی و اعضا دو بخش مخاطبان خانه مطبوعات هستند و باید برای هر دوی این حوزه‌ها برنامه داشت.

این مسئول ادامه داد: از زمانی که وارد قزوین شدم، مسایل حوزه‌های مختلف را احصاء کردم که یکی از آن‌ها خانه مطبوعات بود، این بخش می‌تواند برای استان آورده داشته باشد و برگزاری انتخابات پیگیری شد.

وی عنوان کرد: به دور از هرگونه سویه‌گیری به سمت اشخاص، گروه یا جناحی خاص، دنبال این بودیم بر پایه اساسنامه‌ای که ابلاغ شده، کار کنیم و از این رو تفاوتی نداشت که چه کسی داوطلب و انتخاب شود.

براتی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عضو هیات بررسی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی است و در این حوزه نقش‌آفرینی می‌کند.

وی اضافه کرد: ما در دنیای به این فراخی تنها هستیم که می‌تواند نشان از درستی و سختی کار ما در سطح دنیا باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: تعداد زیادی رسانه فارسی زبان در سطح دنیا فعال هستند، باید بررسی کرد و دید از سر چه دغدغه‌ای به موضوع ایران می‌پردازند که قطعا از سر دلسوزی و اخلاص نیست.

این مسئول بیان کرد: امیدواریم جمهوری اسلامی بهتر از هر زمان دیگری درخشش داشته باشد و مردم ایران بواسطه فرآیندی و فعالیتی که توسط رسانه‌ها رقم می‌خورد در انتخابات حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: رصد تبلیغاتی زودهنگام یکی از وظایف ما است که باید به جدیت به آن پرداخته شود، اعتلای نام جمهوری اسلامی هدف ما است و هر کدام از ما نقشی داریم که یا منحصر به شخص خودمان و یا متناسب با نقشی که داریم برای بخشی از جامعه است.

در این نشست به اقدامات صورت گرفته درباره ثبت اصلاح اساسنامه خانه مطبوعات و پیگیری‌های صورت گرفته توسط رئیس خانه مطبوعات اشاره شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز