خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارشاد قزوین به ایلنا خبر داد؛

انتخابات خانه مطبوعات قزوین اواخر آذر ماه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۶۶۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: انتخابات دوره جدید خانه مطبوعات استان قزوین، همزمان با 19 استان دیگر در اواخر آذر ماه برگزار خواهد شد.

حسین براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به انتخابات خانه مطبوعات گفت: براساس دستورالعملی که از سوی مشاور وزیر و مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌‍‌های داخلی ارسال‌شده مقرر شد، اواخر آذر ماه انتخابات به‌صورت الکترونیکی برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه‌ داد: فراخوان و تقویم برگزاری انتخابات خانه مطبوعات به‌زودی از طریق این اداره کل منتشر می‌شود، این انتخابات در 20 استان برگزار خواهد شد که قزوین هم از جمله آن‌ها است.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون 147 نفر عضو اصلی و 21 نفر عضو افتخاری خانه مطبوعات قزوین هستند که فقط اعضای اصلی می‌توانند رای بدهند و روند عضوگیری از تاریخ 14 تا 28 آذر ماه به‌طور موقت قطع می‌شود.

این مسئول ادامه‌داد: بررسی شرایط نامزدها و نتیجه رد یا تایید صلاحیت آن‌ها از روز سه شنبه 14 آذر تا شنبه/ 25 آذر ماه/ خواهد بود.

براتی در خصوص رسیدگی به اعتراض‌ها هم افزود: این فرآیند هم توسط ستاد مرکزی در تاریخ 21 تا 26 آذر ماه انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: اسامی نهایی نامزدها روز دوشنبه/27 آذر ماه/ اعلام خواهد شد و روز سه شنبه/28 آذر ماه/ از ساعت 10 صبح الی 12 سامانه برای انتخابات فعال می‌شود.

این دوره، پنجمین دوره انتخابات خانه مطبوعات خواهد بود، دوره چهارم 10 خرداد 96 برگزار شده بود، برای آن دوره 115 نفر به‌عنوان عضو اصلی واجد شرایط رأی‌دهی بودند که از این تعداد 104 نفر شرکت کرده‌ بودند.

در انتخابات خانه مطبوعات کاندیداها در بخش مدیران مسئول، خبرنگاران، نمایندگان روزنامه‌های سراسری، خبرگزاری‌ها و بازرس‌ها شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز