خبرگزاری کار ایران

رئیس شعبه چهارم تعزیرات قزوین:

مشاور املاک متخلف در قزوین بیش از یک میلیارد ریال جریمه شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۰۴۵

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی قزوین از محکومیت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی و پلمب مشاور املاک متخلف خبر داد.

به گزارش ایلنا، جعفر جان احمدی با تأکید بر خدمت‌رسانی دقیق، سریع و صیانت از حقوق شهروندان گفت: با شکایت شاکی خصوصی از یک مشاور املاک، پرونده‌ای در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی قزوین افزود: با بررسی شواهد و مستندات، تخلف گران‌فروشی و دریافت کمیسیون اضافه بر نرخ مصوب این واحد صنفی محرز شد، متصدی مشاور املاک علاوه بر بازگرداندن ۱۹۲ میلیون ریال در حق شاکی، به پرداخت جریمه نقدی محکوم و واحد صنفی متخلف پلمب با نصب پارچه به مردم معرفی شد.

وی عنوان کرد: عدم رعایت سقف افزایش اجاره‌بها، عدم رؤیت اصل سند و مدارک هویتی معامله کنندگان، نداشتن پروانه کسب، دریافت نکردن کد رهگیری، درخواست مبلغ اضافی برای کد رهگیری، صادر نکردن فاکتور، نصب نکردن نرخ‌نامه، گران‌فروشی، دریافت حق کمیسیون غیرقانونی از جمله تخلفات است و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از سامانه ارتباطی ۱۳۵ یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز