خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات استان:

نانوای متخلف در قزوین 10 میلیارد ریال جریمه شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۹۹۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: با حکم تعزیرات حکومتی قزوین، نانوای متخلف به پرداخت 10 میلیارد و 980 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن‌پور گفت: در بازرسی به عمل آمده و بررسی‌های صورت گرفته از یک واحد نانوایی مبنی بر تخلفات متعدد در عرضه خارج از شبکه آرد، عدم استفاده از دستگاه هوشمند نانینو، پرونده‌ای در شعبه تعزیرات حکومتی تشکیل شد که با توجه به مستندات و شواهد متقن و اهمیت موضوع، فورا به پرونده رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: نانوای متخلف علاوه بر الزام به عرضه کالا به پرداخت جزای نقدی محکوم شد.

وی عنوان کرد: نظارت ویژه بر اقلام اساسی به ویژه نان جزء اولویت‌های تعزیرات حکومتی و مسئولیت رئیسان اتحادیه‌های صنفی به ویژه نانوایان در امر نظارت و پیشگیری از بروز تخلفات صنفی دو چندان است.

این مسئول بیان کرد: کم‌فروشی، کاهش ساعت‌‌های پخت نان، تعطیلی خودسرانه، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فروش خارج از شبکه آرد و هرگونه اجحاف حقوق مردم از جمله مواردی است که در صورت مشاهده و دریافت گزارش به مجازات سنگین محکوم خواهند شد.

وی یادآور شد: از 8 اسفند 1401 تا 16 اردیبهشت ماه جاری 114 واحد نانوایی در سطح استان، توسط بازرسان تعزیرات حکومتی قزوین مورد سرکشی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز