خبرگزاری کار ایران

در اجرای گشت‌های سیار نوروزی؛

۱۷ نانوایی متخلف قزوین توسط تعزیرات تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۳۲۹

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از جریمه و تعطیلی ۱۷ نانوایی متخلف از آغاز اجرای گشت‌های سیار نوروزی و ماه رمضان تا نیمه فروردین ماه، خبر داد.

علیرضا حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به گشت‌های نوروزی تعزیرات گفت: از ۸ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه جاری گشت‌های سیار تعزیرات از نانوایی‌های سطح استان انجام گرفت که متخلفین شناسایی شده و به پرداخت جریمه نقدی، نصب پارچه و پلمب واحد صنفی محکوم شده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: نظارت ویژه بر اقلام اساسی به ویژه نان جزء اولویت‌های گشت‌های سیار است و لازم است رئیسان اتحادیه‌های صنفی به ویژه نانوایان در امر نظارت و پیشگیری از بروز تخلفات صنفی اقدام کنند.

وی یادآور شد: با تخلفات رئیسان اصناف سخت گیرانه‌تر برخورد می‌شود، چرا که علاوه بر تبیین قوانین و مقررات صنفی، وظیفه ذاتی آن‌ها نظارت بر عملکرد همکاران خود و جلوگیری از تخلفات صنفی است.

حسن پور خاطرنشان کرد: با تشدید نظارت و سرکشی‌های مستمر، بویژه در روزهای نخست سال نو، شاهد کمترین تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها بوده‌ایم.

وی تاکید کرد: کم‌فروشی، کاهش ساعت‌‌های پخت نان، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و فروش خارج از شبکه آرد از جمله مواردی است که در صورت مشاهده و دریافت گزارش به سرعت و قاطعیت رسیدگی، اقدام قانونی صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز