خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

تشکل‌های مردم نهاد قزوین به‌عنوان بازوان مشورتی دولت به‌ کار گرفته شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۱۰۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد به‌عنوان هیأت‌های اندیشه‌ورز و بازوان مشورتی درحوزه تخصصی بارها مطرح شده و امکان پیاده‌سازی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست تشکل‌های مردم نهاد استان بعدازظهر امروز با حضور معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

عباس کاظمی در این نشست گفت: از ایده استفاده از تشکل‌ها استقبال می‌کنم، می‌توان براساس موضوع فعالیت تشکل‌ها مجموعه‌ای را ایجاد کنیم که نقش مشورتی داشته باشند و در مواردی که نیاز به نقد و اصلاح امور است، ورود داشته باشند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: داشتن مکان واحد مانند پارک و علم و فناوری که محل استقرار تشکل‌ها باشد از مواردی است که قابل پیگیری است و می‌تواند در انسجام‌بخشی و بهره‌مندی از تشکل‌ها مفید باشد.

این مسئول ادامه داد: تاکید و رویکرد اصلی ما در نوع تعامل با تشکل‌ها در سطح استان این است که دایما خود را در ارتباط با تشکل‌ها قرار دهیم و بازدیدها، دوره‌ها و نشست‌های تخصصی می‌تواند به نزدیکی ما به تشکل‌ها منجر شود؛ البته باید از تشریفات دوری کنیم.

وی عنوان کرد: دوست نداریم بعدها متهم شویم که صرفا سلسله جلساتی برگزار شده و خروجی آن مشخص نبود، برگزاری سلسله نشست‌ها که بارها بوده برای برخی ملال‌آور شده، ما برای شکستن این فضا سهمی داریم و آماده این کار هستیم؛ البته باید مقدورات فضای کار دولتی از نظر زیرساختی و مالی هم درنظر گرفته شود.

کاظمی اظهار کرد: ارتقای تشکل‌ها از اهداف ما است و نگاه ما به استفاده از نقدها عملیاتی و کارکردگرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز