خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر قزوینی از حوادث نجات پیدا کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۷۳۰

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۲ هزار عملیات امداد و نجات انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قدیر موسی‌خانی عصر روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از آتش نشانان و پیشکسوتان آتش نشان که در سالن اجتماعات مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد، گفت: در سال گذشته ۳ هزار و ۷۰۰ عملیات و امسال هم ۲ هزار عملیات امداد ونجات انجام شده که در این عملیات بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر از حوادث نجات پیدا کرده‌اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: میانگین حضور آتش‌نشانان در سال‌های گذشته ۴ دقیقه و ۳۶ ثانیه بود که امسال این عدد به ۱۶ ثانیه کاهش یافته است.

موسی‌خانی اضافه کرد: همچنین ۳۷ هزار نفر ساعت آموزش ایمنی برای رده‌های مختلف مختلف از جمله مهدکودک ها، مدارس و ... برگزار شده است.

این مسئول آتش‌نشانی، تحقق مصوبات سفر ریاست جمهور در سال گذشته مبنی بر تامین نردبان بلند مرتبه و اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات، کمبود نیرو‌های آتش نشانی و کمک به جذب نیرو و تصویب لایحه قانون حق ایثارگری، جانبازی و شهدای آتش نشان در راستای حمایت از وضعیت معیشت خانواده‌های آنان را از خواسته‌های این سازمان اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز