خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان:

اولین شرکت تعاونی شهرک‌های کشاورزی کشور در قزوین ایجاد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۴۲۳

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان قزوین گفت: ابتدا چند استان به شکل پایلوت برای ایجاد این شرکت‌ها انتخاب شدند که قزوین یکی از آن‌ها بود و در نهایت اولین شرکت تعاونی شهرک‌های کشاورزی کشور در استان با عنوان شرکت تعاونی شهرک گلخانه‌ای نودهک ایجاد شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا حسینی با اعلام این خبر افزود: این شرکت تعاونی با توجه به موافقت شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور و سازمان مرکزی تعاون روستایی در راستای تحقق اهداف اقتصادی کشور در زمینه توسعه تعاونی‌ها ایجاد شده است.

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: شرکت تعاونی شهرک گلخانه‌ای نودهک با انتخاب هیات مدیره و بازرسان از هفته جاری فعالیت خود را به شکل رسمی آغاز می کند.

وی ادامه داد: سهامداران این شرکت تعاونی سرمایه‌گذارانی هستند که در شهرک گلخانه‌ای نودهک زمین دریافت کرده و سرمایه‌گذاری کرده‌ اند.

حسینی در خصوص مزایای راه اندازی این شرکت گفت: با ایجاد شرکت تعاونی سرمایه‌گذاران شهرک گلخانه‌ای نودهک برای پیگیری امورات و مطالبات خود صاحب یک مجموعه رسمی و قانونی شدند، ضمن آنکه از این طریق می‌توانند با هزینه و زمان کمتری در زمینه تامین تجهیزات مورد نیاز و بازاریابی فروش یا صادرات محصولات خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز