خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

ثبت نام در جشنواره ایده‌های برتر کارآفرینان قزوین تا 20 بهمن تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۳۷۱

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: مهلت ثبت نام ایده‌های برتر در جشنواره کارآفرینان استان قزوین به دلیل استقبال زیاد و درخواست دانش‌آموزان و دانشجویان به علت تداخل با امتحانات سراسری تا ۲۰ بهمن تمدید شد.

به گزارش ایلنا رضا گروسی با اعلام این خبر گفت: مهلت ثبت نام ایده‌های برتر در جشنواره کارآفرینان استان قزوین با توجه به استقبال علاقه‌مندان تمدید شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گروسی عنوان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ اشتغال، کارآفرینی و نوآوری، شناسایی ایده‌های برتر اشتغالزا و کارآفرینانه، تشکیل بانک اطلاعاتی از ایده‌های برتر اشتغالزا و کارآفرینی، راه اندازی بانک اطلاعاتی از صاحبان ایده و توسعه و ترویج ایده پردازی و ایده از اهداف این جشنواره است.

 وی خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره در محورهای اشتغالزایی و کارآفرینی، اشتغال جوانان و فارغ‌التحصیلان، اشتغال روستایی، اشتغال در مناطق کمتر برخوردار، اشتغال زنان سرپرست خانوار و اشتغال معلولان، معتادان بهبود یافته و زندانیان آزاد شده ایده پردازی کنند.

گروسی گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.karafarinanebartar.mcls.gov.ir در زمان تعیین شده ثبت نام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز