خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

100 قزوینی با طرح توسعه مشاغل خانگی مشغول به کار شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۲۶۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان، جهاد دانشگاهی با اجرای شایسته این طرح ملی، تاکنون باعث اشتغال 100 نفر در این حوزه شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان قزوین، رضا گروسی گفت: در طول یک سال گذشته علاوه بر مطالعات فاز اول، تاکنون 20 عنوان آموزش‌های عمومی کسب و کار و نیز آموزش‌های تخصصی این طرح ملی در رسته‌های شغلی خیاطی، فرش‌بافی، چرم‌دوزی، دوخت کفش دست‌دوز، شیرینی سنتی قزوین، گیاهان دارویی، زنبورداری، پرورش قارچ خوراکی، تولید شیره انگور و کشمش، مترجمی، ویراستاری، انیماتوری و برنامه‌نویسی به‌صورت رایگان برای متقاضیان به صورت حضوری، آنلاین و آفلاین برگزار شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین استان اضافه کرد: امید است فاز سوم طرح در خصوص اشتغال هزار و 935 متقاضی ثبت‌نام‌کننده در سایت www.inhb.ir با نظارت و همت شایسته‌ای توسط جهاد دانشگاهی انجام پذیرد.

گروسی یادآور شد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی به‌عنوان مجری در سه مرحله شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها اشتغال در حوزه مشاغل خانگی، آموزش و توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار بیش از 54 هزار نفر در کل کشور در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز