خبرگزاری کار ایران

حنیف و اکبرپور فردا تست می‌دهند؛

نوروزی: خسرو حیدری هنوز نیاز به فیزیوتراپی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۴۷

محمد قاضی، تا آخر هفته فیزیوتراپی می‌کند تا سه هفته درمانش تکمیل شود و از شنبه دویدن دور زمین را شروع می‌کند.

معاونت پزشکی و علوم ورزشی باشگاه استقلال گفت: خسرو حیدری هنوز در ناحیه عضله پشت ساق تورم دارد.

به گزارش ایلنا، ‌ امین نوروزی، معاونت پزشکی و علوم ورزشی باشگاه استقلال درخصوص آخرین وضعیت مصدومان استقلال اظهار داشت: از خسرو حیدری هفته گذشته بعد از اردوی تیم‌ملی MRI گرفتیم، اما او هنوز در ناحیه عضله پشت ساق تورم داشت و نیاز به فیزیوتراپی در کلینیک دارد. به همین جهت هر روز به کیلینک استقلال جهت مداوا مراجعه می‌نماید. فعلا اجازه دویدن به وی را نمی‌دهم تا کاملا بهبود یابد.

وی ادامه داد: محمد قاضی، تا آخر هفته فیزیوتراپی می‌کند تا سه هفته درمانش تکمیل شود و از شنبه دویدن دور زمین را شروع می‌کند. در مورد عمران‌زاده باید بگویم وی هفته گذشته در حین تمرین دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه عضله همسترینگ خارجی شد که این غضله همراه با خونریزی بود و وی نیز هر روز نیاز به دو جلسه فیزیوتراپی دارد. از حنیف نیز شنبه تست می‌گیریم و گزارش آن را به کادر فنی خواهیم داد.

معاونت پزشکی باشگاه استقلال در پایان گفت: در حین بازی با نفت‌تهران صادقی از ناحیه مچ پا و سیاوش اکبرپور از ناحیه مفصل شانه دچار ضرب‌دیدگی شده‌اند و روند درمان‌شان به خوبی سپری شده. در نهایت آنها ظهر فردا تست خواهند داد امیدوارم مشکل خاصی در خصوص این دو بازیکن نداشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز