خبرگزاری کار ایران

مطمئنم افشارزاده در استقلال موفق نمی‌شود؛

اولیایی: آقایان با آش نذری می‌خواهند مهمانی رسمی بدهند!

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۴۳۲

آقایان دارند توپ را به زمین نفرات بعدی می‌اندازند چون مریض موجود مبتلا به سرطان است و آقایان با مرفین قوی می‌خواهند آن را درمان کنند در صورتی که این درمان نیست.

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال نسبت به اتفاقات اخیر این مجموعه اصلاً خوش‌بین نیست چراکه معتقد است، وزرات ورزش در ساماندهی باشگاه استقلال یک تخلف بزرگ نسبت به اساسنامه فدراسیون فوتبال و فیفا انجام داده، ضمن اینکه فیر پلی مالی را هم نادیده گرفته و با این وضعیت آینده خوبی در انتظار استقلال نخواهد بود.

گفتگوی کاظم اولیایی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

هیات مدیره استقلال تشکیل شد، و مدیر عامل هم معرفی شد. در مورد اتفاقات اخیر باشگاه چه نظری دارید؟
اینکه وزرات ورزش وظیفه خودش بداند با افکار عمومی بازی کند نمی‌دانم چه داستانی است؟ اینکه‌ آقایان ابتدا برای استقلال و پرسپولیس دو تا مدیر عامل انتخاب کنند و چند نفر را به عنوان اسپانسر و اعضای هیات مدیره معرفی می کنند نمی‌دانم چه داستانی است؟ جالب اینکه یکی از بانک‌ها را آورده‌اند که قرار است از اسپانسرهای استقلال باشد و تبلیغاتش را روی پیراهن استقلال بزند، اما در شرایط فعلی چنین چیزی امکان‌پذیر نیست چون تبلیغات روی پیراهن استقلال قبلاً پیش خور شده و جالب اینکه خود آقایان هم از این موضوع اطلاع دارند.

به نظر شما چرا وزرات ورزش چنین کاری را انجام داده؟
در واقع آقایان دارند توپ را به زمین نفرات بعدی می‌اندازند چون مریض موجود مبتلا به سرطان است و آقایان با مرفین قوی می‌خواهند آن را درمان کنند در صورتی که این درمان نیست.

پس چاره کار چیست؟
اشکالی که در استقلال و پرسپولیس است؛ اشکالی ساختاری و مالکیتی است و هیچ‌کدام از آنها حل نشده و فقط آدم‌ها عوض می‌شوند تا این اشکالات را حل کنند، اما آدم‌هایی که آمده‌اند دو دسته‌اند؛ یک دسته اسپانسر هستند و یک دسته هم کار فنی می‌کنند که هیچ‌کدام زبان یکدیگر را نمی‌فهمند. با این تفاسیر سالی که نکوست از بهارش پیداست. من از هیات مدیره ۹ نفره استقلال ۷ نفر را می‌شناسم و هیچ‌کدام از آنها برنامه‌ای که بتواند استقلال را از مسیر غلط به مسیر درست بیاورد ندارند و اگر هم برنامه‌ای داشته باشند توان اجرای آن را ندارند.

پس باید منتظر سال بسیار سختی برای استقلال باشیم. درست است؟
از نظر ما شرایط استقلال هیچ فرقی نکرده و در به همان پاشنه قدیم چرخید. ضمن اینکه وزارت ورزش یک تخلف بزرگ نسبت به اساسنامه موجود فدراسیون فوتبال و فیفا انجام داده است. تخلف آقایان این است که یک دستگاه دولتی هستند و مدیران استقلال را انتخاب کردند. یعنی اینکه یک دستگاه دولتی نسبت به یک باشگاه احساس مالکیت کرد که این خلاف قوانین فدراسیون و فیفاست. تخلف دوم آقایان این است که فیر پلی مالی را نادیده گرفتند چون باید محل درآمد باشگاه از خود باشگاه باشد و معرفی شود که از کدام منابع فوتبالی در خود باشگاه درآمد کسب کرده‌اند. اما آقایان این را هم نادیده گرفتند و برای باشگاه اسپانسر آوردند. یعنی با آش نذری آقایان می‌خواهند مهمانی رسمی بگیرند.

افشار زاده به عنوان مدیر عامل استقلال انتخاب شد، در این رابطه چه نظری دارید؟
آقای افشارزاده یک پیشکسوت ستادی ورزش است و با وقت زیادی که در کمیته ملی المپیک گذشته خوش‌نامی به دست آورده و مورد احترام اهالی ورزش است، اما او چه ربطی به مدیر عاملی استقلال دارد؟ وی در کمیته ملی المپیک بوده که محل ورزش آماتور است، اما استقلال یک باشگاه حرفه‌ای است و هیچ ربطی به شخصی مثل افشارزاده ندارد چون او تمام عمرش در ورزش آماتور بوده و همیشه هم عضوی از نیروهای ستادی و اداری ورزش ما بوده و هیچ‌وقت جزو نیروهای اجرایی نبوده است. امیدوارم افشارزاده در استقلال موفق شود، اما مطمئن هستم که موفق نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز