خبرگزاری کار ایران

پرکارترین سال‌ کمیته پزشکی؛

وضعیت مصدومان استقلال از زبان نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۱۹

تعدد مصدوم‌ها که هر بازیکنی خوب می‌شد، بلافاصله یک بازیکن جدید مصدوم به جای او اضافه می‌‌شد. همین مسئله خیلی کار گروه پزشکی را سخت و مشکل‌‌ساز کرد

معاونت پزشکی علوم ورزشی باشگاه استقلال گفت: امسال یکی از پرکارترین سال‌های کاری بنده و کادرپزشکی‌ام بود و دلیل این مسئله بیشتر به نوعی به خاطر عدم زمان مناسب قبل از شروع فصل و بین فصل در انجام تمرینات مناسب بدنسازی بود

به‌ گزارش ایلنا، امین نوروزی اضافه کرد: کادر پزشکی استقلال بازیکنان را سر موعد به بازی می‌رساند اما مشکل ما انواع و اقسام مصدومیت‌ها بود و همچنین تعدد مصدوم‌ها که هر بازیکنی خوب می‌شد، بلافاصله یک بازیکن جدید مصدوم به جای او اضافه می‌‌شد. همین مسئله خیلی کار گروه پزشکی را سخت و مشکل‌‌ساز کرد که جا دارد یک خسته نباشید به همه اعضای کادرپزشکی استقلال بگویم.

وی درخصوص وضعیت مصدومان استقلال گفت: مجید غلام‌نژاد از ناحیه عضله پشت ساق پا ضربه خورده و ان‌شاءا… از هفته آینده به تمرینات استقلال اضافه می‌‌شود. کبه هم با وجود مصدومیت شدیدی که از ناحیه زانو داشت تحت درمان است و اگر شرایط به همین منوال طی شود از ۱۰ روز دیگر دویدن دور زمین را آغاز می‌کند.

نوروزی وضعیت اولادی را اینگونه شرح داد: این بازیکن به دلیل فشار بیش از حد در تمرین از ناحیه عضله پشت ران دچار مصدومیت شد و در حال‌حاضر تحت درمان است.

وی در خصوص شرایط احمد جمشیدیان گفت: وی همچنان تحت درمان است. با توجه مشکل جدی که این بازیکن داشته و عمل جراحی سنگینی که روی او انجام گرفته این بازیکن بعد از دوران نقاهت دردهای پراکنده‌ای در نواحی مختلف لگن حس می‌کرد که این دردها برایش آزاردهنده بود و نیاز به درمان‌های متعددی داشت که همه برای او انجام گرفت و همچنان هم مراحل درمانی این بازیکن پیش می‌رود که این اتفاق یکی از سنگین‌ترین مشکلات ما در سال جاری بود.

معاونت پزشکی باشگاه استقلال در ارتباط با مصدومیت تیموریان گفت: متاسفانه این بازیکن در بازی با راه‌آهن ضربه شدیدی دید و او هم در سریال مصدومیت‌ها اضافه گردید، اما با توجه به اسکنی که از پای تیموریان گرفتیم خوشبختانه او دچار شکستگی پا نشده و پس از رفع دردپایش در تمرینات شرکت می‌کند.

نوروزی در پایان اعلام کرد: با درایتی که از قلعه‌نویی و همکارانش سراغ دارم با درنظر گرفتن به تعادل فشار تمرینات و استراحت بازیکنان ان‌شاءا… درصد آسیب‌دیدگی‌ها کاسته می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز