خبرگزاری کار ایران

انتظار خداحافظی باشکوه با یورگن کلوپ در ورزشگاه آنفیلد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۶۲۷

لیورپول روز یکشنبه در هفته پایانی لیگ برتر انگلیس، میزبان ولورهمپتون خواهد بود و همه منتظر یک خداحافظی باشکوه با یورگن کلوپ در ورزشگاه آنفیلد هستند.

به گزارش ایلنا، آخرین مسابقه هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس، اتفاقات جذاب و قابل توجه کم نداشت. رقابت بین لیورپول و استون ویلا، در ورزشگاه ویلا پارک شهر بیرمنگام آخرین مسابقه خارج از خانه یورگن کلوپ روی نیمکت قرمزها بود اما تأثیر این مسابقه روی کورس قهرمانی، نه به سرنوشت لیورپول بلکه به سرنوشت تاتنهام و آرسنال گره خورده بود. حضور استون ویلا در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا اهمیت این مسابقه را دوچندان می‌کرد و امتیاز از دست دادن تیم میزبان، باعث می‌شد تا تاتنهام در رقابت با منچسترسیتی برای امتیاز گرفتن از تیم پپ گواردیولا انگیزه داشته باشد. از طرفی دیگر، پیروزی استون ویلا باعث مسجل شدن اولین صعود این تیم به لیگ قهرمانان اروپا از سال ۱۹۸۳ می‌شد.

نیمه نخست این مسابقه جذاب در شب اشتباه عجیب امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتینی مطرح استون ویلا با حساب دو بر یک به سود لیورپول خاتمه یافت و پس از گل سوم لیورپول توسط جرل کوانسای جوان در نیمه دوم، همه‌چیز تمام‌شده به نظر می‌رسید. تیم اونای امری اما قصد تسلیم شدن نداشت و با دو گل جان دوران تعویضی، به شکلی عجیب و دراماتیک به بازی برگشت و موفق شد با کسب یک امتیاز ارزشمند، شانس حضور خود در لیگ قهرمانان را افزایش دهد.

پس از پایان بازی، هواداران هر دو تیم به پاس قدردانی از ۹ سال حضور ارزشمند یورگن کلوپ در فوتبال انگلیس، به تشویق این سرمربی آلمانی پرداختند تا آخرین مسابقه خارج از خانه کلوپ، با صحنه‌های ماندگار و احساسی در ویلا پارک گره بخورد. لیورپول روز یکشنبه در هفته پایانی لیگ برتر انگلیس، میزبان ولورهمپتون خواهد بود و همه منتظر یک خداحافظی باشکوه با یورگن کلوپ در ورزشگاه آنفیلد هستند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز