خبرگزاری کار ایران

مذاکره احتمالی با سایر ورزشگاه ها؛

افجه ای: ریز قرارداد استقلالی ها در جلسه هیات مدیره ارائه شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۷۳۰

یکی از مصوبات امروز ما استفاده از ورزشگاه آزادی بود. در این مصوبه، اعضای هیات مدیره به این نتیجه رسیدند که تنها به شرط هزینه کمتر از ۵۰ میلیون تومان، با بازی در ورزشگاه ازادی موافقت کند

سخنگوی باشگاه استقلال با تشریح آنچه که در جلسه هیات مدیره این باشگاه گذشت، گفت: آبی پوشان ۵۰ درصد نسبت به فصل گذشته در هزینه های خود صرفه جویی داشته اند.

به گزارش ایلنا، سید سعید افجه ای پس از جلسه هیات مدیره استقلال با ابراز خرسندی از موفقیت جدید تیموریان گفت: ابتدا می خواهم از طرف هیات مدیره باشگاه استقلال، موفقیت تیموریان را در کسب بهترین بازیکن لیگ سیزدهم تبریک بگویم و برای وی آرزوی موفقیت روز افزون داشته باشم.

وی درباره جلسه امروز هیات مدیره گفت: محوریت اصلی این جلسه درباره مسائل مالی و بودجه باشگاه بود. در این جلسه زمان بندی مالی باشگاه، قراردادهای بازیکنان و مسائلی دیگر مثل قرارداد با زمین شهید فکوری برای تیم های پایه مورد بحثقرار گرفت و برخی موارد هم مصوب شد.

سخنگوی باشگاه استقلال ادامه داد: یکی از مصوبات امروز ما استفاده از ورزشگاه آزادی بود. در این مصوبه، اعضای هیات مدیره به این نتیجه رسیدند که تنها به شرط هزینه کمتر از ۵۰ میلیون تومان، با بازی در ورزشگاه ازادی موافقت کند در غیر این صورت با سایر ورزشگاه ها وارد مذاکره می شویم. ما تنها در صورتی در آزادی به میدان می رویم که برای هر بازی نهایتا ۵۰ میلیون تومان از ما پول بخواهند.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل حضور نظری جویباری در این جلسه چه بود، اظهار کرد: در این جلسه وی ریز قراردادها را به صورت شفاهی ارائه دادند و توضیحاتی را ارائه نمودند. قرار است تا دو روز آینده کتبا هم گزارش مالی کارشان را ارائه دهند. آنچه که ما در جریانش هستیم، این است که ما ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته کمتر هزینه کردیم و این درحالیست که بر اساس تورم هم اگر حساب کنیم، باید قرارداد بازیکنانمان را بیشتر از فصل قبل می بستیم که این کار را هم نکردیم.

افجه ای درپایان و در پاسخ به سوالی درباره برنامه باشگاهش درباره شکایت از نکونام، افزود: این موضوع میان اقای افشارزاده و قلعه نویی مطرح شده و آنها در حال مذاکره و بررسی مسئله هستند. بهتر است بیش از این به این مسیله دامن نزنیم و اجازه دهیم این دو با همفکری خودشان این مسئله را حل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز