خبرگزاری کار ایران

مجری برنامه «نوسان»؛

نظرات مردم برای من و تیم جوان‌مان بینهایت دلگرم‌کننده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۷۳۱

محمد طادی گفت: نظرات مردم برای من و تیم جوان «نوسان» بینهایت دلگرم‌کننده است. تیم «نوسان» در این چند ماه تلاش‌های زیادی داشته‌اند و در جلسات و اتاق فکر برنامه تاکید زیادی روی ارائه محتوای نو و باکیفیت وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته گذشته پایگاه اطلاع‌رسانی صداوسیما خبری مبنی بر معرفی پرمخاطب‌‌ترین محتواهای تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ را منتشر کرد؛ در خبر آمده بود در بازه زمانی ۸ اسفند تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۱ هزار و ۹۶۹ پیام در سامانه امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) به ثبت رسیده است که شامل ۸۴ هزار و ۲۱۰ پیام، ۳۰ هزار و ۸۸۴ پیام تلفنی و ۲۶ هزار و ۸۷۵ پیامک است؛ از میان شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی به ترتیب شبکه‌های سه، دو، چهار، آی‌فیلم و یک دارای بیشترین تماس‌های مردمی‌بوده‌اند. «نوسان» جزو دو برنامه شبکه دو بود که بیشترین سهم برنامه‌های تلویزیونی در پیشنهادها، درخواست‌ها و قدردانی‌های مخاطبان در تماس با سامانه ۱۶۲ را به خود اختصاص داد.

مهمترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «نوسان» که در نوروز کمتر از ۱۰ قسمت پخش شد شامل تشکر از محتوای روشنگرانه و آگاهی‌بخش، اجرای توانمند مجری و درخواست افزایش مدت زمان پخش برنامه بوده‌است. محمد طادی مجری برنامه «نوسان» درخصوص انتشار این خبر گفت: بسیار خوشایند است که مخاطبان نخبه برنامه این اتفاق را رقم زده‌اند. من و همه همکارانم در این برنامه بابت اقبالی که بینندگان نسبت به برنامه داشته‌اند خیلی خوشحالیم و از آنها خیلی ممنونیم اما باید در نظر داشته باشیم به همین نسبت، ادامه رضایتمندی مخاطب و هر روز بهتر شدن برنامه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

طادی ادامه داد: ویژگی مهم «نوسان» محوریت و ارتباط قوی آن با فضای مجازی است. تمام اتفاقات مربوط به غزه و جهان از طریق همین فضاست که در دسترس همه ما قرار می‌گیرد. ما هم راه‌های ارتباطی مختلفی را برای مخاطبان برنامه درنظر گرفته‌ایم. پیامک، تماس تلفنی، شبکه‌های پیام‌رسان و بیننده از طریق همه این راه‌ها امکان اظهار نظر و طرح موضوع با عوامل برنامه را دارد. خداراشکر لطف مخاطبان «نوسان» مثل  همیشه شامل حال‌مان شده و با تماس‌ها و پیام‌های خود ما را مورد حمایت قرار داده‌اند.

مجری برنامه «نوسان» یکی از علت‌های توجه بینندگان شبکه دو به این برنامه را متناسب و همسو بودن آن با سرعت بالای تبادل اطلاعات در فضای مجازی دانست و افزود: ریتم تند ما در برنامه و پرداختن به تعداد زیادی از اتفاقات روز محور مقاومت و جنگ غزه از جمله عواملی است که مخاطب را پای برنامه می‌نشاند. سرعت و فراوانی اطلاعات و داده‌ها مشخصه اصلی فضای مجازی است که این روزها همه ما با آن سروکار داریم بنابراین بیننده هم در این برنامه توقع دارد خیلی زود از اخبار و اتفاقات روز مربوط به غزه باخبر شود. من و همکارانم همیشه این نکته را درنظر داریم و سعی می‌کنیم براساس آن پیش برویم.

وی درمورد زمان برنامه در کیفیت اجرا و درخواست بینندگان در این‌باره بیان کرد: طبیعتا با بیشتر شدن زمان برنامه ما عملکرد بهتری خواهیم داشت خاصه در اجرا؛ توضیحات تکمیلی درباره هر ویدئو، صحبت با بیننده، مطرح کردن موضوعات مختلف، گفت‌وگو با مهمانان حضوری و تلفنی و ... . اما همان‌طور که گفتم آنقدر در این برنامه سریع هستیم که شاید با افزایش زمان برنامه باز هم احساس کنیم وقت کافی در اختیار نداریم.

محمد طادی در ادامه راجع به نظرات مردم درباره اجرای توانمند او در «نوسان» گفت: نظرات مردم برای من و تیم جوان «نوسان» بینهایت دلگرم‌کننده است. تیم «نوسان» در این چند ماه تلاش‌های زیادی داشته‌اند و در جلسات و اتاق فکر برنامه تاکید زیادی روی ارائه محتوای نو و باکیفیت وجود دارد. من که مجری برنامه هستم باید هرشب درصدد آن باشم تا بهتر از شب‌های قبل ظاهر شوم، اطلاعاتم را به‌روز نگه دارم و به‌طورکل اجرایی استاندارد داشته باشم و امیدوارم که اینطور بوده باشد.

«نوسان» برنامه‌ای مجری محور، بدون دکور و صرف هزینه‌ای خاص در صحنه است. طادی درباره این ویژگی‌ها عنوان کرد: به‌هرحال از ابتدا فرم برنامه در این قالب تعریف شد و ادامه پیدا کرد. سرعت بالا در اجرا و توضیحات برای بیننده، مدیریت زمان، کلیشه نبودن در اجرا و همه این موارد علاوه‌ بر سختی‌هایی که دارد در نوع خود جذاب است؛ محتوای برنامه مهمترین بخش آن است که برای بیننده اهمیت و جذابیت دارد.  نوسان در شرایطی جزو برنامه‌های منتخب مردمی است که در مقایسه با هزینه، زمان پخش و حتی مدت‌زمان با سایر اسامی موجود در این خبر قابل مقایسه نیست.

وی در پایان ضمن تشکر از حامد بامروت‌نژاد، مدیر شبکه دو سیما گفت: از همه همکارانم و مردم بابت همراهی و زحمات‌شان تشکر می‌کنم. موضوع غزه دغدغه امروز همه ماست. من با تمام توان و از دل و جان در این برنامه حضور دارم. وظیفه من دفاع از مردمی است که واژه مقاومت را به‌درستی معنا کرده‌اند. امیدوارم به‌واسطه اجرا در «نوسان» توانسته باشم حتی برای ۲۰ دقیقه صدای مظلومیت آنها در تلویزیون و کشورم باشم.

نظرات مردم برای من و تیم جوان‌مان بینهایت دلگرم‌کننده است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز