خبرگزاری کار ایران

مروری بر اتفاقات غزه در برنامه «نوسان» شبکه دو

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۵۵۶

برنامه «نوسان» با نگاهی به اتفاقات روز دنیا در جوامع بین‌المللی با محوریت پرداختن به اتفاقات غزه در قالب ویژه برنامه‌ای زنده روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، این برنامه که از دهم تیرماه با محوریت پخش مستندهای کوتاه و بلند به موضوع اتفاقات روز دنیا با نگاه بین‌المللی پرداخته، از شنبه ۲۰ آبان در قالب ویژه برنامه‌ای زنده روانه آنتن شبکه دو سیما شده است.

پخش زنده این برنامه با اجرای محمد طادی به موضوعات و حواشی این روزهای اتفاقات فلسطین و غزه در قالب پخش تصاویر و ویدئوهایی در چند بخش پخش خواهد شد.

در بخش «هشتگ غزه» مروری بر تولیدات شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی می‌شود. در بخش دیگری از برنامه به بازنشر تولیدات رسانه‌ای داخلی و مردمی پرداخته شده و در بخش «قصه‌های غزه» بخشی از نحوه زندگی فعلی مردم غزه به نمایش گذاشته می‌شود.

بخش «اسمش را بخاطر بسپار» هرشب یکی از شهدای غزه با انتشار این پیام که شهدای غزه فقط عدد نیستند را معرفی می‌کند. در بخش «غزه بدون مرز» نیز اتفاقات میدانی جهان در خصوص غزه اعم از راهپیمایی‌ها، تجمعات و… بررسی خواهد شد.

برنامه «نوسان» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی و کارگردانی قاسم عوض بیگی است که اجرای ویژه برنامه زنده آن را محمد طادی به عهده دارد. این برنامه از شنبه ۲۰ آبان حوالی ساعت ۲۰:۵۵ (بعد از بخش خبری ۲۰:۳۰) به مدت تقریبی ۱۵ دقیقه روانه آنتن شده است و پخش آن تا روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز