خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران:

کمیته‌های تخصصی نمایشگاه، فعالیت‌های خود را آغاز کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۹۱۴

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و قائم‌مقام سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: مجموعه کمیته‌های سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حال انجام فعالیت‌های خود هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌ عمومی شبکۀ تلویزیونی کتاب، علی رمضانی اظهار کرد: شبستان عمومی مصلی تهران برای حضور ناشران در حال آماده‌سازی است و غرفه‌بندی‌ها در حال انجام هستند. 

وی ادامه داد: ثبت‌نام کتاب فروشان از روز گذشته آغاز شده و با استقبال خوبی مواجه شده است. همچنین مرکز پاسخگویی نمایشگاه نیز در حال راهنمایی کتاب‌فروشان برای انجام مراحل ثبت‌نام آن‌هاست. امیدواریم در روزهای آتی، این استقبال ادامه داشته باشد و بتوانیم در زمان تعیین شده به جمع‌بندی نهایی برای آمار دقیق حضور کتاب‌فروشان برسیم. 

قائم‌مقام سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تصریح کرد: نقشه‌های استقرار ناشران در بخش‌های مختلف نهایی شده و به زودی ثبت‌نام ناشران داخلی نیز نهایی خواهد شد. گمرک نمایشگاه هم انتقال کتاب‌ها را آغاز کرده و امروزثبت‌نام از ناشران دیجیتال آغاز خواهد شد. 

رمضانی در پایان اظهار کرد: امیدواریم با اقداماتی که در حال انجام است از جمله گفت‌وگوهای نهایی با بانک عامل نمایشگاه، نهایی شدن اعلان و پوستر و اتفاقات دیگری که توسط کمیته‌ها به‌ویژه کمیتۀ فعالیت‌های فرهنگی در حال انجام هست، «نمایشگاه متفاوتی» را از دوره‌های قبل رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز