خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان:

اداره کل فرهنگ و ارشاد قزوین مخالف برگزاری نمایشگاه کتاب است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۹۰۹

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: بعضی از نمایشگاه‌ها دستگاه همکار دارد و متولی برگزاری نمایشگاه کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و این موضوع را در سال گذشته پیگیری کردیم و مدیرکل فرهنگ و ارشاد عنوان کرده که نمایشگاه کتاب استانی ته مانده‌های ناشرین تهران است و برگزاری نمایشگاه جزء برنامه‌های آن‌ها نبود و امسال هم مجدد مکاتبه صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، احمد خورگامی در نشست با اصحاب رسانه که صبح امروز در سالن اجتماعات نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برگزار شد، گفت: نمایشگاه فرش به خاطر علاقه مردم قزوین به این حوزه بازار خرید خوبی است و برای اولین بار این نمایشگاه دوبار در سال برگزار شد، در سایر نمایشگاه‌های تخصصی هم بیشتر مشارکت کنندگان رضایت کامل دارند و قزوین بازار مصرف خوبی است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی قزوین ادامه داد: در نوبت اول مزایده ۳۶ عنوان نمایشگاه فروخته شد که اتفاق جالب و نشان دهنده جایگاه نمایشگاه است.

این مسئول افزود: برای برگزاری نمایشگاه کتاب از اتحادیه ناشران قزوین هم درخواست کردیم که به تنهایی قادر به برگزاری نمایشگاه نیستند و باید اداره کل فرهنگ و ارشاد پای کار بیاید و درحال حاضر در جواب علاقمندان به نمایشگاه کتاب پاسخی نداریم.

وی عنوان کرد: سیاست اتاق اصناف قبل حضور در نمایشگاه نبود و اصناف را از حضور در نمایشگاه منع می‌کرد، اما دوره جدید نگرش جدیدی وجود دارد و برای اولین بار نمایشگاه بهاره با حضور اصناف صورت گرفت.

خورگامی اظهار کرد: بازرگانی سازمان صمت هم درحال همکاری است و نظارت‌های دقیق برای قیمت گذاری‌ها، کیفیت و ارائه محصولات صورت می‌گیرد و برخورد هم صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: نمایشگاه باید از این مکان منتقل شود چون با محدودیت‌هایی مانند فضای پارکینگ و فضای محدود مواجه هستیم و باید برای زمین نمایشگاه مطالبه‌گری صورت گیرد و در استان به این موضوع رسیده‌اند و برنامه‌هایی در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی قزوین بیان کرد: قزوین کوچکترین سایت نمایشگاهی کشور را دارا است و صرفا چهار هزار متر سالن داریم و باتوجه به این موضوع و برخی موارد برگزاری نمایشگاه در این سایت از نظز اقتصادی توجیه پذیر نیست و یکی از دلایل اصلی ضرورت انتقال نمایشگاه همین موضوع است و این نمایشگاه در شان مردم استان نیست و اختصاص زمین باید با مطالبه‌گری تسهیل شود.

وی گفت: امسال سعی کردیم با تنوع بخشی به نمایشگاه‌ها نیازهای مردم در اقشار مختلف برطرف شود و سعی کردیم تبلیغات هم هدف‌دار و اختصاصی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز