خبرگزاری کار ایران

بزرگداشت عزت‌الله انتظامی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۲۱۰

هشتمین سالروز تولد عزت‌الله انتظامی با همکاری موسسه هنرمندان پیشکسوت، خانه موزه عزت‌الله انتظامی و شهرداری منطقه ۱ تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، شب گذشته ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ و به بهانه نود و هشتمین سالروز تولد عزت‌الله انتظامی مراسم یادبود و بزرگداشت این هنرمند فقید سینما، تئاتر و تلویزیون با حضور سیدعباس عظیمی (مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت)، شکرخدا گودرزی (رئیس خانه موزه عزت‌الله انتظامی)، فلور انتظامی (همسر عزت‌الله انتظامی) و تعدادی از هنرمندان پیشکسوت با همکاری موسسه هنرمندان پیشکسوت، خانه موزه عزت‌الله انتظامی و شهرداری منطقه ۱ تهران برگزار شد. 

محمدتقی شاهرخ، اسحاق خانزادی، محمدعلی ساربان، محبوب عارفی، حمید انگجی، داریوش مودبیان، کیوان ساکت، گوهر خیراندیش، عزت‌الله رمضانی‌فر، محسن کوهستانی و صدیق تعریف حاضران در این مراسم بودند. 

سیدعباس عظیمی در این مراسم گفت: خوشحالم این اتفاق خوش آیند رخ داده است و ما امروز به بهانه سالروز تولد استاد عزت‌الله انتظامی گرد هم جمع شدیم و یاد او را گرامی می‌د‌اریم. 

وی اضافه کرد: استاد انتظامی در سال ۱۳۹۰ اسامی هنرمندانی که مشکلات معیشتی و درمانی داشتند را همیشه به همراه داشت و هرجایی که مسئول و مدیر فرهنگی را که ملاقات می‌کرد این لیست را به او می‌داد و درخواست کمک برای آن‌ها می‌کرد. همان لیست باعث ارتباط دوستی بنده با آقای انتظامی شد به این صورت که این لیست را به آقای حمید شاه‌آبادی – معان اسبق هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی – تحویل داد و آقای شاه‌آبادی هم مسئولیت پیگیری را برعهده من گذاشت. 

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و سرپرست برج آزادی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی موسسه گفت: زمانی که مسئولیت موسسه هنرمندان پیشکسوت به من محول شد ترس بزرگی داشتم به خاطر اینکه آن زمان موسسه به جز یک برگ کاغذ هیچ چیز دیگری نبود. اما استاد انتظامی باعث امیدواری و تشویق من شد تا با جدیت دنبال گسترش موسسه باشم. همچنین حضور استاد در موسسه باعث اعتمادسازی سایر هنرمندان پیشکسوت برای حمایت از موسسه شد. 

در ادامه، علی دهکردی (نایب رئیس انجمن بازیگران)، عزت‌اله رمضانی‌فر، داریوش مودبیان و امیرشهاب رضویان خاطراتی را از عزت‌الله انتظامی گفتند. 

در پایان کیوان ساکت دقایقی  سه‌تار نواخت و در پایان کیک تولد عزت‌الله انتظامی توسط فلور انتظامی، همسر او برش داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز