خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

موزه انتظامی چرا افتتاح نشد؟/ انتظار برای اعلام جناب مدیر

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۲۲۷

شهردار منطقه یک تهران با بیان اینکه از ابتدا قراری برای افتتاح موزه انتظامی نداشته است، در این باره گفت: ما هم مثل شما منتظریم تا مدیریت مجموعه اعلام کند که چه برنامه‌ای برای افتتاح این موزه دارد.

سیدحمید موسوی (شهردار منطقه یک تهران) درباره موزه عزت‌الله انتظامی که قرار بود ۳۱ خرداد ماه افتتاح شود، به خبرنگار ایلنا گفت: از ابتدا قرار نبود که ما این موزه را افتتاح کنیم. چون مدیریت و متولی موزه، سازمان فرهنگی هنری بوده که کاملا مستقل اقدام می‌کند. در واقع بر اساس پیشنهاد دوستان قرار بود که در مراسمی که برای استاد انتظامی تدارک دیده بودند؛ نامگذاری و رونمایی از سردیس را به طور همزمان داشته باشیم که این قصه به تعویق افتاد.

وی افزود: در این راستا ما با توجه به محدودیت منابع سازمان و با عنایت به تکلیفی که برای کمک به اینگونه مراکز و مجموعه‌های خاص به گردن خود می‌بینیم؛ پیشنهاد دادیم که در راستای بهسازی موزه، بخشی از فعالیت‌های آنجا را انجام دهیم. بر این اساس مرمت بخشی از موزه را برعهده گرفتیم. اکنون ما کار خود را انجام داده و تنها قسمت مختصری از نقاشی دیوارها مانده که آن هم تا یکی دو روز دیگر تمام می‌شود. 

موسوی با بیان اینکه به نوعی ماموریت ما در موزه تمام شده است، اظهار داشت: ما کار خود را انجام دادیم، ولی اینکه آیا دوستان می‌‌خواهند سالگرد درگذشت ایشان را مراسم بگیرند و اینکه کی این کار را انجام می‌دهند، از جمله مراسم‌های داخلی به شمار می‌آید که خود سازمان و مدیریت مستقل موزه انجام می‌دهد و ما نقشی در آن نداریم. مگر اینکه برنامه مشترکی همچون سردیس و مواردی از این دست باشد که آن را برنامه‌ریزی و اطلاع رسانی می‌کنیم.

شهردار منطقه یک تهران با تاکید بر اینکه مسئولیت افتتاح موزه بر گردن شهرداری نیست، گفت: علیرغم اینکه مسئولیت مستقیمی نداشتیم، کار عمرانی و مرمت موزه را برعهده گرفتیم و به یاری و کمک دوستان آنجا آمدیم. چون با توجه به محدودیتی که دوستان در آنجا داشتند، ما تکلیف دانستیم که کمک کنیم ولی اینکه آنها چه برنامه‌ای برای آنجا دارند و کی برنامه‌ خود عملیاتی می‌کنند؛ ما هم مثل شما منتظریم تا مدیریت مجموعه اعلام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز