خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه‌های فرهنگی شهرداری رشت در ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۲۳۹

بع‌مناسبت ۲۱ تیر ماه، روز عفاف و حجاب، برنامه‌ای جهت دیدار شهردار رشت با تولید و عرضه کنندگان پوشاک اسلامی در سطح شهر تدارک دیده شده است.

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت به مناسبت ماه مبارک رمضان فعالیت های متنوعی را به منظور استفاده معنوی از این ماه پر برکت در سطح شهر تدارک دیده است.

به گزارش ایلنا از رشت، تجلیل از کامران زمانی نعمت سرا و رونمایی از کتاب آیینه دار حیرت(شرح غزلیات بیدل) و نیز تجلیل از مفاخر فرهنگی به مناسبت ۱۴ تیرماه روز قلم از برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در این ماه مبارک خواهد بود.

بنا براین گزارش این سازمان اقدام به برنامه ریزی و هماهنگی جهت هرچه پربارترنمودن برنامه های این ماه از قبیل دیدار شهردار با مادران شهداء به مناسبت وفات حضرت خدیجه(س)، ملاقات با آقای بهروز بقایی به اتفاق اعضای کارگروه تئاتر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت به مناسبت تولد ایشان در تاریخ ۱۷ تیر ماه، برگزاری جشن و مولودی خوانی همزمان با برگزاری مراسم محفل انس با قرآن به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) در پارک قدس نموده است.

همچنین به مناسبت ۲۱ تیر ماه روز عفاف و حجاب برنامه ای جهت دیدار شهردار رشت با تولید و عرضه کنندگان پوشاک اسلامی در سطح شهر تدارک دیده شد.

برگزاری مسابقه نقاشی دیواری و نصب آثار در ۵ نقطه سطح شهر، اجرای مراسم تعزیه در روزهای ۱۶ تا ۲۳ ماه مبارک رمضان و برپایی شب شعر شهادت امام علی(ع) از برنامه هایی خواهد بود که به مناسب شب ضربت خوردن امام علی(ع) از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت برگزارخواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز