خبرگزاری کار ایران

از پژوهشگران حوزه و دانشگاه تقدیر می‌شود

کد خبر : ۱۲۹۹۸۹

تقدیر از پژوهشگران حوزه و دانشگاه با سخنرانی علیرضا محجوب و هاشمیان فر عضو هیئت علمیه دانشگاه و ارائه گزارش عملکرد پژوهشکده برهان معرفت برگزار می‌شود.

ایلنا: فریبا محمدمیرزایی مدیر روابط عمومی پژوهشکده برهان معرفت گفت: مراسم تقدیر از پژوهشگران حوزه و دانشگاه به مناسبت هفته پژوهش امروز برگزار می‌شود.

وی گفت: این همایش با حضور و ایراد سخنرانی علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پژوهشکده برهان معرفت و نیز سخنرانی دکتر هاشمیان فر عضو هیئت علمیه دانشگاه و ارائه گزارش عملکرد پژوهشکده برهان معرت توسط آقای طه محجوب برگزار شود.

وی افزود: قرار است در این مراسم از پژوهشگران برتر حوزه و دانشگاه که فعالیت پژوهشی در حوزه قرآن، طرح‌های آموزشی غیرحضوری قرآنی، نویسندگان قرآنی، روانشناسی در قرآن و… و نیز از استاد محمدحسین رحیمی صاحب اثر شرح رسال الولایه علامه طباطبایی تقدیر شود.

میرزایی گفت: این مراسم امروز مورخ ۹۲/۹ / ۲۷ ساعت ۱۵:۳۰ در سالن اجتماعات دارالقرآن خانه کارگر واقع در تهران، خیابان جمهوری، خیابان اردیبهشت، نبش کوچه شهید حقیقت بیان، پلاک ۳۲ برگزار می‌شود.

وی در آخر افزود: قرار است در حاشیه این مراسم آثار، تألیفات، و طرح‌های تولیدی این پژوهشکده به نمایش گذاشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز