خبرگزاری کار ایران

با هدف تربیت مربیان متخصص قرآنی؛

آغاز ثبت نام روش‌های آموزش قرآن به کودکان از طریق بازی و سرگرمی

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۰۰۱

این دوره که با هدف تربیت استادان متخصص قرآنی برگزار میشود، در سه بخش علوم قرآنی، خلاقیت و روانشناسی و در ۸۷ ساعت آموزش تئوری و ۱۴۵ ساعت کارورزی برگزار خواهند شد.

محمدصادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: پیرو مصوبه مرکز آموزش‌های قرآن کریم دوره جامع آموزش روش‌های تدریس قران به کودکان از طریق بازی، نقاشی و سرگرمی برگزار می‌گردد.

وی گفت: این دوره که با هدف تربیت استادان متخصص قرآنی برگزار می‌شود، در سه بخش علوم قرآنی، خلاقیت و روان‌شناسی و در ۸۷ ساعت آموزش تئوری و ۱۴۵ ساعت کارورزی برگزار خواهند شد.

وی ادامه داد: شرکتکنندگان در این دوره‌ها، توانایی تدریس قرآن کریم، نماز و احادیثبه روشهای مختلف اعم از بازی، سرگرمی، نقاشی و کاردستی را می‌آموزند.

مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: همچنین این دوره آموزشی به گونهای طراحی شدهاند که مربیان با نکات روان‌شناسی نظیر نحوه ارتباط با کودک، روان‌شناسی کودک، مهارتهای زندگی و دورههای خلاقیت مانند نقاشی، کاردستی و کلاژ را فرا می‌گیرند.

محسنی کبیر افزود: این دوره جامع برای نخستین بار در کشور به همت مجموعه دارالقرآن خانه کارگر طراحی شده و داوطلبان این دوره ابتدا باید در آزمون ورودی قبول شوند.

وی در آخر گفت: متقاضیان برای ثبتنام می‌توانند تا ۱۵ آبان ۹۳با شماره ۶۶۴۰۴۰۲۴-۰۲۱ و یا به سامانه اطلاع رسانی هدی به آدرس اینترنتیwww. ehoda. com و یا عدد ۱ را به سامانه ۵۰۰۰۲۹۲۹۵۵ پیامک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز