خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد:

آخرین مرحله آزمون طرح تربیت مربی حافظان قرآن کریم در اصفهان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۳۵

در این آزمون ۱۵۰ قرآن آموز در زمینه‌های حسن حفظ، وقف و ابتداء، صوت و لحن و تجوید مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

ایلنا: پس از برگزاری کلاسهای طرح ملی تربیت مربی حافظان قرآن کریم و دو مرحله آزمون کتبی، پنج شنبه مورخ ۲۸ آذرماه سال جاری آزمون شفاهی این دوره برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: آزمون شفاهی دوره تربیت مربی طرح ملی حافظان قرآن کریم برگزار می‌شود.
حامد جعفرزاده اظهار داشت: در این آزمون ۱۵۰ قرآن آموز در زمینه‌های حسن حفظ، وقف و ابتداء، صوت و لحن و تجوید مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: در آزمون شفاهی دوره تربیت مربی حافظان قرآن کریم میزان محفوظاتی که داوطلبین باید ارائه دهند حداقل سه جزء و حداکثر کل قرآن کریم است.
وی متذکر شد: این مرحله از آزمون در روز پنجشنبه ساعت ۸ صبح در محل سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با حضور دو داور استانی برگزار می‌شود.
جعفرزاده بیان داشت: نمره این آزمون با نمرات آزمون‌های کتبی گرفته شده جمع بسته می‌شود و میانگین آن‌ها، نمره نهایی داوطلب را تشکیل می‌دهد.
وی ادامه داد: به داوطلبینی که بتوانند نمره حد نصاب را کسب کنند گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان کرد: اسامی نفرات بر‌تر به منظور شرکت در دوره تکمیلی که در قم در مرکز راهبردی آموزش حفظ و قرائت قرآن کریم برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز