خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد:

برگزاری سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی مقطع شکوفه‌ها در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۰۴

سی‌و‌ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت، ترتیل قرآن کریم واذان مرحله استانی –ویژه شکوفه‌ها در اصفهان برگزار خواهد شد.

ایلنا: سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار داشت: سی‌و‌ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت، ترتیل قرآن کریم واذان مرحله استانی –ویژه شکوفه‌ها پنجشنبه مورخ ۱۷ بهمن‌ماه سال‌جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ حجت‌الاسلام حسن امیری تصریح کرد: این دوره از مسابقات در دو مکان واقع در خیابان وحید؛ درمحل امامزاده محمدوحید برای برادران و در دبستان جنب امامزاده برای خواهران تشکیل می‌شود.
وی افزود: هریک از شهرستان‌ها موظف‌اند مراتب اطلاع رسانی و ایاب و ذهاب برگزیدگان مرحله شهرستان خود را تامین کنند.
امیری خاطر نشان کرد: متسابقین رشته حفظ(مرحله استانی) صرفاً در سه بخش حفظ ۱۰،۲۰ و کل قرآن با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
وی در ادامه گفت: مراسم تجلیل از برگزیدگان سی‌و‌ششمین دوره از مسابقات(حفظ، قرائت، ترتیل ومفاهیم تخصصی) قرآن کریم و مسابقات اذان، ابتهال، مدیحه سرایی وهمخوانی قرآن کریم(دومقطع برادران و خواهران شکوفه و بزرگسال) مورخ ۲۳ بهمن ماه سال جاری در محل سالن آمفی تئاتراداره کل با حضور کلیه(نفرات بر‌تر)، فعالان عرصه قرآن و چهره‌های قرآنی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز