خبرگزاری کار ایران

مراسم تقدیر از اساتید و معلمان قرآن امروز برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۶۵۰۳۰

این مراسم به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم، با حضور ۱۵۰ نفر از اساتید، مدرسان و معلمان قرآن کریم امروز در سالن اجتماعات دارالقرآن خانه کارگر برگزار می‌شود.

مهدی سلیمانی مدیر آموزش دارالقرآن خانه کارگر گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری و هفته گرامیداشت مقام معلم، مراسم تقدیر از اساتید و معلمان بخش های مختلف دارالقرآن خانه کارگر با حضور ۱۵۰ نفر از این عزیزان امروز در سالن اجتماعات این مرکز برگزار می گردد.

وی گفت: این مراسم با حضور علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم افتخاری ومریم گیلانپور اعضای هیئت مدیره دارالقرآن خانه کارگر و نیز حجت الاسلام والمسلمین نقویان و جمعی از مسئولین قرآنی کشور برگزار گردد.

وی افزود: در این مراسم قرار است از ۵ نفر از اساتید و معلمان آموزش های غیرحضوری قرآن کریم، ۴ نفر از مدرسان بخش نخبگان و آموزش های تخصصی این مرکز، ۵ نفرمربیان مهدهای قرآن هدهد تقدیر ویژه و از ۱۵۰ نفر از معلمان دوره های عمومی قدردانی به عمل آید.

همچنین قرار است از استاد محمدحسین رحیمی مدرس حوزه و دانشگاه و مولف شرح کتب علامه طباطبایی و دکتر حسن مرادی استاد حوزه و دانشگاه در دروس فلسفه اسلامی و عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد تقدیر ویژه به عمل آید.

وی گفت: این مراسم امروز یکشنبه مورخ ۱۴ اردیبهشت ۹۳ راس ساعت ۱۶:۳۰ در سالن اجتماعات دارالقرآن خانه کارگر واقع در تهران، خ جمهوری، خ اردیبهشت جنوبی، نبش کوچه حقیقت بیان پلاک ۳۲ برگزار می گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز