خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

توضیحات مدیر روابط عمومی دفتر عارف درباره حواشی مراسم دانشگاه شیراز

کد خبر : ۱۷۶۱۳۳

وقتی با آقای توفیقی درباره اتفاقات رخ داده در مراسم صحبت کردم ایشان با فروتنی و سعه صدر مثال زدنی شان تاکید کردند که آنها(معترضین به وی) مثل فرزندان من هستند و دوست‌شان دارم.

مدیر روابط عمومی دفتر دکتر محمدرضا عارف توضیحاتی درخصوص اتفاقات رخ داده در زمان برگزاری سخنرانی رئیس بنیاد امید ایرانیان در دانشگاه شیراز ارائه کرد.

علیرضا خامسیان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به سوالی درخصوص حواشی ایجاد شده پیرامون سخنرانی عارف در دانشگاه شیراز گفت: بعد از صدور مجوز بنیاد امید ایرانیان از سوی وزارت کشو، ر توسعه دفاتر استانی این بنیاد در دستور کار هیات مدیره قرار گرفت و از آغاز سال جدید با حضور دکتر عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان و اعضای هیات مدیره شعب استانی این بنیاد به تناوب افتتاح شد.

وی افزود: از آنجا که خاستگاه عارف متعلق به دانشگاه است در جریان سفرهایی که به منظور افتتاح دفاتر استانی بنیاد امید صورت می گیرد بنا به دعوت مسئولان و یا تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آن استان، در جمع دانشجویان حاضر می شود و به ایراد سخنرانی می پردازد.

خامسیان با بیان اینکه در جریان سفر به شیراز برای افتتاح دفتر بنیاد امید و به دعوت انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه شیراز عارف عصر روز پنجشنبه به اتفاق جعفر توفیقی در این دانشگاه حضور پیدا کرد، اظهار کرد: در بدو ورود به دانشگاه شیراز آقایان عارف و توفیقی با حضور بر سر مزار شهدای گمنام این دانشگاه نسبت به مقام شهدا ادای احترام کردند و سپس با استقبال پرشور دانشجویان وارد سالن فجر دانشگاه شیراز شدند.

وی با رد برخی اخبار منتشر شده مبنی بر حمله به عارف، اظهارکرد: عده قلیلی که در بخشی از سالن محل برگزاری مراسم حضور داشتند شعارهایی علیه توفیقی سر دادند که به نظر می رسد این اقدام آنها از قبل برنامه ریزی شده بود و می خواستند مراسم را به تشنج بکشند.

مدیر روابط عمومی دفتر عارف تصریح کرد: قاطبه دانشجویانی که در سالن فجر دانشگاه شیراز حضور داشتند با متانت و هوشیاری و فرستادن صلوات پی در پی سعی در آرام کردن فضا داشتند که متاسفانه افرادی که خود را ارزشی و ولایتمدار می‌دانستند حتی در هنگام قرائت قرآن هم سکوت پیشه نکردند. البته حراست دانشگاه هم که متولی نظم و امنیت است اقدام قابل توجهی در این خصوص انجام نداد.

وی خاطرنشان کرد: با حضور عارف در جایگاه سخنرانی و با شروع سخنان وی و تاکید ایشان بر وحدت، رعایت ادب و داشتن سعه صدر فضای جلسه آرام شد و مراسم تا پایان با پرسش و پاسخ متنوع دانشجویان از جریانات مختلف ادامه پیدا کرد و در نهایت به پایان رسید.

خامسیان در پایان با اشاره به گفت‌وگو اش با توفیقی بعد از پایان مراسم گفت: وقتی با آقای توفیقی درباره اتفاقات رخ داده در مراسم صحبت کردم ایشان با فروتنی و سعه صدر مثال زدنی شان تاکید کردند که آنها(معترضین به وی) مثل فرزندان من هستند و دوست‌شان دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز