خبرگزاری کار ایران

پیگیری خبرگزاری ایلنا جواب داد؛

کارخانه روغن نباتی شیراز در مسیر رونق/ راه اندازی واحدهای قوطی سازی و چاپخانه در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۳۵۴

پیگیری های انجام شده توسط مسئولان و مدیریت جدید مجموعه روغن نباتی شیراز و انتشار مطلبی با عنوان حکم توقیف اموال 20 کارگر روغن نباتی نرگس شیراز به دلیل بدهی کارخانه به بانک توسط خبرگزاری ایلنا استان فارس سبب شد که این مجموعه در مسیر رونق قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا آن طور که رئیس شورای اسلامی کار شرکت روغن نباتی نرگس شیراز می گوید در حال حاضر هیچ اموالی از کارگران کارخانه توقیف نشده است.

محمد هادی زارع در گفت و گو با ایلنا با بیان اینکه با روی کار آمدن مدیریت جدید کارخانه روغن نباتی احیا شده و از مشکلات برون  آمده ،گفت: از ابتدای سال ۹۷ که تیم مدیریتی جدید مسئولیت کارخانه را عهده‌دار شد، بخش قابل توجهی از معوقات شرکت در دارایی، بانک ها، تامین اجتماعی و...را بپردازند.

زارع ادامه داد: در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های انجام شده موضوع افزایش تولید قابل توجه ۶ ماهه دوم سال که در دستور کار مدیریت مجموعه قرار گرفته که بی شک این اتفاق منجر به احتمال جذب نیروی کار نیز می شود.

وی با اشاره به وام گرفته شده به نام کارگران توسط مدیر عامل کارخانه افزود: وام بانک مهر اقتصاد که در سال ۹۱ و در زمان مدیر عامل سابق گرفته شد سبب شد که ۹۶ نفر از کارکنان درگیر شوند اما بالاخره بدهی برخی از آنها تسویه شد  و ۲۶ نفر باقی ماندند که هر کدام فقط کمتر از ۱۰ میلیون تومان به بانک بدهکار هستند به‌طوری‌که این وام  به زودی تسویه می‌شوند. هیچ اموالی هم از کارگران توقیف نشده است.

زارع با اشاره به اینکه موضوعات مطرح شده مبنی بر فروش زمین کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی کذب و زمین کارخانه در منطقه اقتصادی تنها ۸ هکتار بوده،گفت : متاسفانه برخی ادارات قبلا بدون در نظر گرفتن معیشت حدود ۲۰۰ کارگر بر تعطیلی کارخانه اصرار می ورزیدند در حالی که انتقال و راه اندازی کارخانه با اعطای تسهیلات لازم از سوی مراجع مربوط امکان پذیر است.

وی ادامه داد: به روز نبودن دستگاه‌ها و بالا بودن هزینه تولید باعث شده که مسئولان شرکت علاقمند به تاسیس کارخانه با تجهیزات مدرن باشند.

رئیس شورای اسلامی کار شرکت روغن نباتی نرگس شیراز  تصریح کرد: تلاش‌هایی برای بستن  قرارداد و راه‌اندازی واحدهای قوطی سازی و چاپخانه که در حال حاضر به صورت نیمه تعطیل است ، در حال انجام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز