خبرگزاری کار ایران

جعفر قادری با انتقاد از عملکرد شرکت هواپیمایی آسمان:

پاسخی برای مردم نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۰۰۱

درطول سال های گذشته متاسفانه فارس همه تخم مرغ هایش رادر سبد آسمان گذاشت و این شرکت به رغم سودهای کلانی که از ایستگاه شیراز بدست آورد، روند نزولی و زیاندهی را طی می‌کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی برای مدیریت درست شرکت هواپیمایی آسمان فکری نکند با وزیر برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جعفر فادری با انتقاد از عملکرد شرکت هواپیمایی آسمان گفت: درطول سال های گذشته متاسفانه فارس همه تخم مرغ هایش را در سبد آسمان گذاشت و این شرکت به رغم سودهای کلانی که از ایستگاه شیراز بدست آورد، روندنزولی و زیاندهی را طی می کند.

وی با بیان این مطلب که اکثر شرکت‌های تحت پوشش صندوق های بازنشستگی و تامین اجتماعی بصورت کارآ وخودکفا اداره نمی شود و دیر یا زود شرکت آسمان هم به عنوان یک شرکت تحت پوشش صندوق بازنشستگی با مشکل مواجه می‌شود، گفت: برای تاسیس شرکت هواپیمایی بومی دراستان فارس و یا حمایت از شرکت های علاقمند به فعالیت در استان اقدام کردیم ولی نه تنها مورد حمایت قرار نگرفتیم بلکه متهم به سهامداری دراین شرکت ها نیز شدیم.

نماینده شیراز در مجلس ادامه داد با گذشت چندسال ازاین اتفاق امروزه شاهد مشکلات جدی شرکت آسمان و اتلاف شدید منابع در این شرکت هستیم و از اتفاقاتی که برای هواپیماهای این شرکت می افتد پاسخی برای مردم نداریم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه دولت باید برای حل مشکلات این شرکت وارد عمل شود، افزود: انتظار ما از دولت این است که برای برخورد با مشکلات این شرکت و حل آن جدی تر وارد عمل شود و اگر مدیریت فعلی قادر به حل مشکلات این شرکت نیست، بیش از این با سرنوشت چند هزار پرسنل این شرکت و بخش قابل توجهی از استان ها بازی نکند.

دکترقادری با بیان اینکه استان فارس در طول سال های گذشته از محل منابع بانکی خود به حمایت از شرکت آسمان اهتمام ورزیده و برخی از مسیرها را بصورت انحصاری به این شرکت واگذار کرده است، گفت: از وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی درخواست می کنیم تا برای حل مشکلات آسمان چاره ای بیاندیشند.

وی اظهار داشت: در شرایطی که برخی از شرکت های هواپیمایی از سود آوری مناسبی برخوردار بوده و ماهیانه تعداد هواپیماهای خود را افزایش می‌دهند، روند رو به کاهش تعداد هواپیماها و پروازهای آسمان و از دست دادن مسیرهای پروازی این شرکت غیر قابل قبول است و باید برای آن فکری کرد در غیر اینصورت با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برخورد می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز