خبرگزاری کار ایران

تا تعیین تکلیف بسته های حمایتی فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها؛

افزایش نرخ کرایه تاکسی ها غیرقانونی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۰۰۷

فرماندار شهرستان شیراز: با توجه به بخشنامه معاون اجرایی ریاست محترم جمهوری تا تعیین تکلیف بسته های حمایتی فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها سیر مراحل قانونی افزایش نزخ از هر گونه افزایش قیمت غیرقانونی باید بپرهیزند.

فرماندار شهرستان شیراز بابیان این مطلب که نرخ کرایه‌های مصوب شده در شورای اسلامی شهر تنها پس از موافقت و تاییدیه نهایی فرمانداری قابلیت اجرایی دارد افزود: تاآن زمان تاکسی‌داران حق افزایش کرایه‌های فعلی را ندارند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مصطفی امیری با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز مبنی بر افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها افزود: این مصوبه باید در کمیته انطباق مصوبات شورا‌ها با قوانین و مقررات در فرمانداری با سیاست‌های دولت و نظام در چهارچوب ضوابط و مقررات تطبیق پیدا کند و چنانچه مقرر شود افزایشی صورت بگیرد پس از تاییدیه فرمانداری قابلیت و ضمانت اجرایی خواهد داشت.
نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز تصریح کرد: با توجه به اینکه دولت بسته‌های حمایتی برای تاکسی داران در نظر گرفته، افزایش نرخ کرایه تاکسی باید کاملا منطقی و طبق قوانین و مقررات افزایش یابد و همچنین تمامی بخش‌های حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی، اتوبوس و آژانس‌های تاکسی تلفنی موظف هستند کرایه‌های خود را تا قبل از تصویب فرمانداری طبق روال قبل دریافت کنند و به هیچ وجه حق افزایش نرخ کرایه‌های فعلی را تا زمانتاییدیه نهایی فرمانداری ندارند.
امیری در واکنش به برخی خبر‌ها درباره افزایش کرایه تاکسی در شهرشیراز گفت: با توجه به بخشنامه معاون اجرایی ریاست محترم جمهوری تا تعیین تکلیف بسته‌های حمایتی فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها سیر مراحل قانونی افزایش نزخ از هر گونه افزایش قیمت غیرقانونی باید بپرهیزند و دستگاه‌های نظارتی موظف به نظارت دقیق در این بخش هستند و برخورد قاطع و قانونی با متخلفان را در راس امور قرار خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز