خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۹ شیراز؛

محوطه سازی تپه نورالشهدا در شهرک میانرود افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۴۷۸

شهردار منطقه ۹ شیراز در آیین افتتاح محوطه سازی تپه نورالشهدا در شهرک میانرود گفت: ارزش معنوی این پروژه بسیار بالا است.

 به گزارش ایلنا، سید محمدجواد افضلی افزود:  پروژه مقبره شهدا و محوطه‌سازی یکسال طول کشید که برای دیوارگذاری، پایگاه مقاومت و سالن آمفی‌تئاتر دربرداشت تا میعادگاهی برای شهروندان باشد و این پروژه فاخر را  به مردم شهر شیراز تقدیم می‌کنیم.

وی به افتتاح دیوارگذاری  پیرامون ساختمان منطقه ۹ و کلنگ‌زنی بوستان محله‌ای احمدآباد به‌منظور افزایش سرانه فضای سبز اشاره کرد.

شهردار منطقه ۹ شیراز گفت: کلنگ‌زنی بوستان محله‌ای پامچال با هدف افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد فضای تفریحی و فراغتی برای شهروندان منطقه  از دیگر اقدامات این منطقه است.

افضلی بیان کرد: مسیر دوچرخه‌سواری طلاییه  نیز کلنگ‌زنی خواهد شد که تا پایان سال مالی تحویل می‌شود.

او عنوان کرد: کلنگ‌زنی رمپ و پله ورودی بوستان چنار راهدار به منظور بهبود تردد و دسترسی به بوستان چنار راهدار انجام که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

 محوطه سازی تپه نورالشهدا در شهرک میانرود افتتاح شد

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این آیین اظهار کرد: امروز شاهد تحولات متعددی در این کلانشهر بوده و به‌‌صورت ماهیانه شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی هستیم.

علی‌اکبر سلطانی با بیان اینکه اقدامات عمرانی را با ۲ رویکرد توزیع عادلانه امکانات و خدمات و زیرساخت در شهر شیراز دنبال می‌کنیم که امروز شاهد افتتاح برخی بودیم، افزود:  فاصله‌ای در توزیع امکانات بین مردم بوده که ما به دنبال کم کردن این فاصله، همچنین ارتقای سطح کمی، کیفی و خدماتی در مناطق مستعد پیشرفت شهر شیراز هستیم.

او تصریح کرد: رویکرد مدیریت شهری هدف‌گذاری با توان حل مسئله برای پروژه‌های عمرانی است.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: با این شیوه از مشکلات مردم کم و شاهد انقلاب عمرانی در شیراز خواهیم بود.

سلطانی بیان کرد: با کلنگ‌زنی پروژه‌های خرد و بزرگ‌مقیاس شاهد تحول خدمت در شهر شیراز باشیم.

او خواستار همراهی مردم در بحث عمرانی و حوزه خدماتی از طریق رابطین و یاوران شورای اسلامی شهر همگام با مدیریت شد تا شهری بهینه و عادل داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز