خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر قزوین:

تئاتر شهر قزوین تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۳۵۳

سخنگوی شورای شهر قزوین گفت: تئاتر شهر جزء پروژه‌های مهم قزوین است که درحال پیگیری است تا کمبود سالن شهر جبران شود و تلاش می‌کنیم جشنواره بعدی تئاتر در این محل برگزار شود و تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قاسم اللهیاری در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز به مناسبت روز ملی شوراها در صحن شورای شهر برگزار شد، گفت: شفافیت از موارد مهمی است که در این دوره از شورای شهر دنبال می‌شود و در این راستا جلسات شورا و کمیسیون‌ها به صورت زنده در فضای مجاری پخش می‌شد.

سخنگوی شورای شهر قزوین ادامه داد: توجه به شأن شورا که شامل دو عمل سیاست گذاری و نظارت است از موارد مهمی است که مد نظر قرار گرفته و عدالت اجتماعی نیز مورد توجه قرار دارد.

وی بیان کرد: سعی شده در حوزه فرهنگی بیشتر در مسیر سیاست گذاری قدم برداریم و در همین راستا با سازمان فرهنگی ارتباط داشته باشیم.

این مسئول درباره اقدام انجام شده در سبزه میدان گفت: پروژه سبزه میدان توسط یکی از مفاخر استان طراحی شده و در آن طراحی، محل ستونی که بخشی از آن تخریب شد، آب نما درنظر گرفته شده بود، اما عده‌ای این موضوع را سیاسی کرده و با تندیس دیکتاتور موجود در گذشته پیوند دادند که این نگاه درست نیست، البته طبق نظر میراث فرهنگی این پایه ارزش تاریخی هم نداشته و صرفا یک سازه بتنی بود.

وی عنوان کرد: این پایه کاربری برای پروژه سبزه میدان نداشت و تنها اشتباه صورت گرفته این بود که در زمان مناسب تخریب نشده بود.

اللهیاری اظهار کرد: برای بوستان مادر و کودک با تعدادی از فعالین حوزه زنان و کودک جلسات تخصصی برگزار شده و محتوا و طراحی بوستان در حال بررسی است تا فضایی مناسب برای مادران و کودکان فراهم شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: پروژه فرهنگی هادی آباد، خانه فرهنگ ناصر آباد و چوبیندر در سال جاری افتتاح خواهند شد که در نواحی منفصل شهری و مناطق کم برخوردار قرار دارند و در راستای عدالت اجتماعی است؛ همچنین صدور پروانه در مناطق کم برخوردارتر و منفصل دارای تخفیف ۳۰ و ۵۰ درصدی است.

وی گفت: در رابطه با بدهی بانک شهر حدود ۵۰۰ میلیارد به نفع مردم شهر ذخیره می‌شود که اتفاق بزرگی است و با کمک مشاوران حقوقی و بانکی تحقق پیدا کرده است.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: هوشمندسازی از مواردی است که به طور جدی درحال پیگیری است و طرح‌ها و برنامه نویسی‌ها به این سمت درحال حرکت است.

اللهیاری ادامه داد: پیام شهر به زودی با قالب جدید برخط و مکتوب در کنار هم ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز