خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کاشان:

اجرای برنامه های فرهنگی باید خروجی خوبی داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۵۹

اجرای برنامه های فرهنگی در شهرستان کاشان که به عنوان یکی ازمهمترین مراکز هنر و هنرپروری است، باید خروجی های خوبی داشته باشد.

ایلنا: رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهرستان کاشان گفت: اجرای برنامه های فرهنگی در شهرستان کاشان که به عنوان یکی ازمهمترین مراکز هنر و هنرپروری است، باید خروجی های خوبی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا درکاشان «علی هاشمی طاهری» در افتتاحیه نهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان اظهار داشت: اجرای صحیح و منظم برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان می تواند با خروجی های بالا وخوبی روبرو شود.

وی، ضمن اشاره به اینکه رویکرد هر برنامه فرهنگی باید خروجی مناسبی داشته باشد گفت: این رویکرد باید حداقل با ۵۰ درصد خروجی در فرهنگ شهروندی داشته باشد.

این مقام مسئول، از حمایت صد درصدی شورای اسلامی شهر در برگزاری دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان در سال آینده نیز خبر داد و افزود: با توجه به تشکیل جلسات متعدد در زمینه برگزاری نهمین جشنواره و همدلی و هماهنگی مسئولین ذیربط آن در شورا، امید است شاهد و ناظر اجرای بیشتری از اینگونه جشنواره ها در کاشان باشیم.

هاشمی طاهری، ضمن اشاره به اینکه نباید اجرای برنامه های فرهنگی تنها بر دوش سازمان رفاهی تفریحی شهرداری گذاشته شود تاکید کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی نیز باید همگام با سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان قدم بگذارند.

وی، از حمایت اعضاء کمیسیون فرهنگی در قالب اجرای برنامه های فرهنگی و رفاهی تفریحی شهرستان با در اختیار داشتن بودجه در شورا اظهار امیدواری کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهرستان کاشان گفت: متاسفانه تعداد سالن ها، امکانات، فضاهای مناسب برای اجرا و نور و روشنایی کافی در اجرای نمایش ها نمی تواند پاسخگوی نیاز شهروندان باشد.

هاشمی طاهری، از سالن های نمایش به عنوان " اتاق بزرگ " یاد کرد و افزود: امید است در بودجه سال آینده با ساخت فرهنگسراها و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری در بخش ها و مکان هایی که با کمبود امکانات رفاهی تفریحی و فرهنگی روبرو هستند بتوانیم جوابگوی نیازهای مردم باشیم.

وی، در پایان از راه اندازی شورای عالی فرهنگی توسط کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر با حضور دست اندرکاران و صاحب نظران در شورا خبر داد.

به گفته وی، برطرف کردن نیازها، بررسی مشکلات در سطح شهر و اولویت بندی در هزینه های اجرای برنامه های فرهنگی از اهداف راه اندازی شورای عالی فرهنگی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز