خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر رشت:

فصل جدیدی از برنامه‌های ورزشی را در ششمین دوره شورا رقم خواهیم زد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۴۴۳

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت گفت:در فعالیت‌های ورزشی شهر رشت فصلی جدیدی از برنامه ها و سیاست گذاری ها را در دوره ششم شورا رقم خواهیم زد.

به گزارش ایلنا از رشت، دومین جلسه کارگروه ورزشی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت با حضور اعضای شورا، مشاورین و دستگاههای ورزشی در صحن شورا برگزار شد.

در این جلسه نادر حسینی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت ابراز داشت:در فعالیتهای ورزشی شهر رشت فصلی جدیدی از برنامه ها و سیاست گذاری ها را در دوره ششم شورا رقم خواهیم زد.
 
وی تاکید کرد: در این رویکرد، طرح تشکیل شورای ورزشی محلات شهر رشت، توزیع و جانمایی مناسب اماکن، فضاها و تجهیزات ورزشی شهر رشت،تفاهم نامه مشترک دستگاههای ورزشی شهر رشت در قالب هم افزایی و اقدام مشترک، تعریف ضوابط خدمات ورزشی محلات شهر رشت و در نهایت تنظیم سند راهبردی فعالیتهای ورزشی شهر رشت از جمله اولویت های کمیسیون فرهنگی می باشد.
 
نادر حسینی در ادامه به تصویب طرح تجلیل از مفاخر و پیشکسوتان فرهنگی و ورزشی شهر رشت در صحن شورا و همچنین تهیه شیوه نامه کمک به تیم ها، باشگاهها و موسسات ورزشی تاکید کرد.
 
در ادامه جلسه هادی رمضانی عضور شورای   شهر رشت به تهیه طرح جامع کوتاه مدت و بلند مدت فعالیت‌های ورزشی شهر رشت تاکید و ادامه داد می بایست فعالیتهای ورزشی در سطح محلات و اماکن و فضاهای ورزشی ارزیابی گردد و نظارت لازم بر آن صورت گیرد .
 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز