خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره انجمن فولاد ایران در گفتگو با ایلنا:

فعالیت آهن فروشان در منازل خود باعثعدم شفافیت می شود / مطالبات آهن فروشان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۵۶۶

متاسفانه تعطیلی بازار آهن هنوز ادامه دارد و آهن فروشان مکان دفاتر خود را تغییر داده و در منازل خود اقدام به فعالیت می کنند که این امر باعثعدم شفافیت در این بازار می شود.

عضو هیات مدیره انجمن فولاد ایران گفت: فعالیت آهن فروشان در منازل خود باعثعدم شفافیت می شود.

شهرستانی، عضو هیات مدیره انجمن فولاد ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مورد وضعیت فولاد اظهار داشت: بازار فولاد چندان تغییری نداشته و تنها ۲۰ تومان نرخ ها افزایش داشته است.

وی افزود: هم اکنون قیمت بیلت ۱۶۵۰ تومان و میلگرد به ۱۸۵۰ تومان رسیده است.

شهرستانی ادامه داد: متاسفانه تعطیلی بازار آهن هنوز ادامه دارد و آهن فروشان مکان دفاتر خود را تغییر داده و در منازل خود اقدام به فعالیت می کنند که این امر باعثعدم شفافیت در این بازار می شود.

وی در خصوص صادرات فولاد نیز گفت: هر چند ترکمنستان بازار جدیدی برای صادرات فولاد ایران محسوب می شود اما این کشور مصرف آنچنانی ندارد و دارای تعداد جمعیت و قدرت خرید پایین است و با اوضاع داخلی عراق و افغانستان عملا صادرات فولاد به این کشورها نیز کاسته شده است.

وی تصریح کرد: به نظر می رسد در حال حاضر بهترین راه حل پیگیری بودجه عمرانی و ایجاد اشتغال در این زمینه است.

شهرستانی کاهش نرخ بهره های بانکی و تسهیلات در بازپرداخت آن را از دیگر عوامل برون رفت از رکود اعلام کرد و افزود: امروز تولید با چالشی جدی مواجه است و سیستم نادرست بانکداری از اصلی ترین دلایل کمبود نقدینگی در بخش تولید است همچنین تملک کارخانه های تولیدی به بهانه پرداخت نشدن مطالبات بانکی از دیگر موانع رشد در این حوزه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز