خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه کشوری آهن فروشان در گفتگو با ایلنا:

بهای مسکن ۲۰ درصد افت کرد / همه در انتظار تصویب بودجه ۹۳ هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۵۵

هم اکنون مقاومت‌هایی در خصوص خرید و فروش آهن و فولاد در بازار وجود دارد و به نظر می‌رسد همه فعالین در حوزه ساخت و ساز در انتظار تصویب بودجه ۹۳ هستند.

رییس اتحادیه کشوری آهن فروشان گفت: در حالی که بازار آهن در رکود بسر می‌برد؛ بهای مسکن ۲۰ درصد افت کرد.

محمد آزاد، رییس اتحادیه کشوری آهن فروشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به افزایش بهای دلار در هفته گذشته اظهار داشت: طی چند روز گذشته که بهای دلار کمی افزایشی شد عده‌ای از تولیدکنندگان این صنف خواستار افزایش قیمت تولیدات خود شدند اما این موضوع دو سه روز بیشتر طول نکشید و مجددا بازار آهن راکد شد.

وی افزود: هم اکنون مقاومت‌هایی در خصوص خرید و فروش آهن و فولاد در بازار وجود دارد و به نظر می‌رسد همه فعالین در حوزه ساخت و ساز در انتظار تصویب بودجه ۹۳ هستند.

رییس اتحادیه کشوری آهن فروشان تصریح کرد: در حالی که بازار آهن در رکود بسر می‌برد بهای مسکن ۲۰ درصد افت کرد.

آزاد با بیان اینکه آنچه در بودجه ۹۳ برای درآمدهای مالیاتی و نفتی در نظر گرفته‌اند؛ قابل تحقق نیست، گفت: بسیاری از افرادی که باید مالیات بپردازند از دادن مالیات فرار می‌کنند که ضرورت دارد آن‌ها را سازمان مالیاتی شناسایی کند.

آزاد با ابراز تاسف از عملکرد سازمان مالیاتی کشور افزود: این سازمان به دنبال منابع جدید نیست و تنها از اشخاصی که پیش از این شناسایی کرده مالیات اخذ می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز