خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل اتحادیه سراسری تکثیر و پرورش میگو؛ ماهی آبزیان در گفتگو با ایلنا:

دخالت مجلس در اتاق تعاون حقایق را روشن می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۱۶۹

تحقیق و تفحص مجلس از اتاق تعاون بعد از اتفاقاتی که در سال‌های اخیر در اتاق تعاون رخ داده است، نه تنها مناسب بلکه واجب است.

ارسلان قاسمی در رابطه با تاخیر دربرگزاری انتخابات اتاق تعاون، گفت: هیات رییسه برای تاخیر در انتخابات اتاق تعاون بحثتطبیق اساسنامه با قانون را مطرح کردند که این بهانه‌ای بیش نیست.

مدیر عامل اتحادیه سراسری تکثیر و پرورش میگو؛ ماهی آبزیان در گفتگوبا خبرنگار ایلنا، با تاکید بر اینکه تاخیر در برگزاری انتخابات به بهانه تطبیق اساسنامه قانونی نیست، افزود: اگر آقایان تا این حد قانونمند هستند چرا در مهلت سه ماهه برای اتاق تعاون اساسنامه‌ای ارائه نکرده‌اند؟

قاسمی اظهار کرد: آقایان هیات رییسه اگر بر این باورند که از ۸۰ عضو مجمع ۵۰ عضو با آنان موافقند پس برای چه از برگزاری انتخابات نگرانی دارند؟

وی با اشاره به بحثتحقیق و تفحص مجلس از اتاق تعاون، گفت: تحقیق و تفحص مجلس از اتاق تعاون بعد از اتفاقاتی که در سال‌های اخیر در اتاق تعاون رخ داده است، نه تنها مناسب بلکه واجب است.

قاسمی تاکید کرد: من به عنوان یکی از اعضای مجمع از وضعیت مالی اتاق تعاون اطلاعی ندارم، حرف و حدیث‌های بسیاری در این خصوص است که مجلس می‌تواند به عنوان نهادی قانونگذار و نظارتی در این خصوص بررسی‌های لازم را انجام دهد تا بسیاری از مسائل روشن شود.

مدیر عامل اتحادیه سراسری تکثیر و پرورش میگو؛ ماهی آبزیان، گفت: مجلس می‌تواند تکلیف را روشن کند تا در صورت تخلف اتاق عاملین مجازات شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز