خبرگزاری کار ایران

معاون سخنگوی کاخ سفید:

ترامپ دنبال دیدار مشترک با مقام‌های ایران است/ سیاست‌های سختگیرانه واشنگتن علیه تهران تغییر نکرده است

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۳۸۲

معاون سخنگوی کاخ سفید در واکنش به درخواست مذاکره «بدون پیش شرط» آمریکا با ایران گفت: سیاست‌های سختگیرانه ترامپ علیه ایران تغییر نکرده ولی رییس‌جمهور خواهان مذاکره است ومیخواهد به یک راه حل دست پیدا کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کاخ سفید، «هوگان گیدلی» معاون سخنگوی کاخ سفید در یک نشست خبری در خصوص بازشدن مسیرهای گفت وگو با توجه به اظهارات روز دوشنبه ترامپ درباره تمایل او به مذاکره بدون پیش شرط با ایران گفت: هیچ چیزی تغییر نکرده است. رئیس‌جمهور ترامپ درباره آنچه از ایران می‌خواهد شفاف بوده است و آن توقف اقدامات بی‌ثبات کننده ایران است. این کشور بزرگترین حامی تروریسم است و رییس‌جمهور به همه این دلایل با ایران سخت گیر بوده است.

«گیدلی» با اشاره به خروج ترامپ از توافق هسته‌ای گفت: همان‌طور که همه ما دیدیدم این توافق مانع دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای نمی‌شد، بلکه راه رسیدن به آن را هموار می‌کرد.

معاون سخنگوی کاخ سفید در ادامه مدعی شد: «رییس‌جمهور به همراه برخی از شرکا و متحدانش به حملاتی علیه سوریه که یکی از متحدان ایران هم است، پیوست. ما تحریم‌ها علیه ایران را تشدید و همکاری‌هایمان را برای افزایش فشار بر ایران تقویت کردیم.»

وی ادامه داد: « این روند ادامه دارد. اما همان طور که (ترامپ) روز گذشته در یک کنفرانس دوجانبه گفت، او خواستار دیدار مشترک است و می‌خواهد به یک راه حل برسد. زمانی که اطلاعاتی داشته باشیم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز