خبرگزاری کار ایران

قاسمی:

دولت آمریکا تصور مذاکره یک سویه با ایران را برای همیشه فراموش کند

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۵۷۶

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تازه‌ترین سخنان مقامات مختلف آمریکا که همزمان با تهدید، درخواست مذاکره با ایران را مطرح می‌کنند، تاکید کرد: ملت شجاع، متمدن و تاریخ‌ساز ایران همواره و در طول تاریخ پر افتخار خود با بهره‌مندی از فرهنگ غنی، هوش و خرد، به‌هنگام و در جای خود، تهدید را با تهدید و تکریم را با تکریم پاسخ داده است و هیچگاه در برابر زیاده خواهی، سلطه جویی و فشار، لحظه‌ای در دفاع و حفاظت از حقوق مردم ، تمامیت ارضی و استقلال ایران تعلل نکرده و نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا،‌ بهرام قاسمی بار دیگر به مقامات دولت ترامپ توصیه کرد تصور مذاکره یک سویه و از سر زیاده‌‌‌جویی و در سایه تهدید با ایران را برای همیشه به فراموشی سپرده و در پی تکرار تجارب شکست خورده و دیرین خود نباشند.

وی با بیان اینکه ایالات متحده باید بیش از بیش بداند که جهان کنونی و عصر حاضر، دوران سلطه‌‌جویی و تحکم و یک‌سویه‌‌نگری نیست، اظهار داشت: نگاهی به افکارعمومی جهان و تصویر منفی آنان از عملکرد دولت آمریکا، نشانی از تغییر و تحول عمیق و کلان در عرصه بین‌المللی است. آمریکا باید حد و اندازه خود را نگه دارد و جایگاه خود را در این عصر و زمان بازشناسد و جد و جهد بیشتری برای فهم جایگاه، شان و نقش ایران بزرگ کند. 

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: امروز همچون دیروز و بیش از آن اعتمادی به گفتار و کردار دولتمردان آمریکا برای گفت‌وگو آن هم از نوع آمریکایی آن وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز