خبرگزاری کار ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

از امیرعبداللهیان خواهش کردم که سریع‌تر موضوع عمره مفرده را تعیین تکلیف کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۵۷۳

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: چند روز پیش با آقای امیرعبداللهیان تماس داشتم و خواهش کردم که سریع‌تر این موضوع را تعیین تکلیف کنند، چون وضعیت خوبی نیست و مردم منتظر هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد مهدی اسماعیلی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت افرادی که مبالغی را برای سفر عمره مفرده پرداخت کرده بودند، گفت: سازمان حج دیروز اعلام کرد کسانی که بخواهند پول به آنها برمی‌گردد و مشکلی هم نیست در این رابطه با بانک مرکزی هم هماهنگی شده است.

وی افزود:  در این رابطه چیزی که مربوط به سازمان حج بوده همه کارها را انجام دادیم، گفت: جاها از قبل پیش‌بینی شده و در اختیار قرار گرفته است. آقای امیرعبداللهیان هم ایران نیستند اما چند روز پیش تماس داشتم و خواهش کردم که سریع‌تر این موضوع را تعیین تکلیف کنند، چون وضعیت خوبی نیست و مردم منتظر هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: ان‌شاالله دوستان وزارت خارجه همت کنند با همتاهای سعودی‌شان این را حل کنند و دولت سعودی هم در واقع با یک تعامل بیشتر تلاش کند این مساله حل شود.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که بهانه سعودی‌ها برای تعلل در این زمینه چیست، گفت: من در جریان نیستم.

وی در پاسخ به این سوال که متولی امور قرآنی در کشور نداریم آیا قرار است یک ستاد مثل اقامه نظام در موضوع قرآن تشکیل شود، گفت: شورای برنامه‌ریزی توسعه قرآنی داریم که زیر نظر  شورای عالی انقلاب فرهنیگی است اخیرا هم ریاست آن به سازمان تبلیغات اسلامی داده شده است و دوستان ما با آقای قمی در ارتباط هستند ما ناهماهنگی در این خصوص نداریم. رئیس کمیسیون ترویج ما هستیم و همه وزارتخانه‌ها عضو این کمیسیون هستند و جلسات آن ماهانه برگزار می‌شود و الان در بهترین حال خود قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز