خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان حج و زیارت:

یک میلیون ایرانی سال آینده به حج عمره می‌روند

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۶۵۷

«اگر بتوانیم امکانات لازم را فراهم کنیم، بطور قطع تعداد عمره گزاران افزایش پیدا خواهد کرد و ظرفیت عمره گزاران ایران در سال آینده به یک میلیون نفر خواهد رسید.»

رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تعداد عمره گزاران ایرانی به مرز ۷۰۰ هزار نفر رسیده، گفت: در سال آینده(۱۳۹۴) یک میلیون ایرانی به حج عمره مشرف می شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، «سعید اوحدی» افزود: اگر بتوانیم امکانات لازم را فراهم کنیم، بطور قطع تعداد عمره گزاران افزایش پیدا خواهد کرد و ظرفیت عمره گزاران ایران در سال آینده به یک میلیون نفر خواهد رسید.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: اگر ظرفیت عربستان بر اساس آنچه ادعا می کنند ۲ تا ۵/۲ برابر شود، تعداد عمره گزاران به ۱۱ میلیون نفر خواهد رسید و ظرفیت حج نیز دو برابر شود از این رو ما نیز باید متناسب با آن برنامه ریزی کنیم.

اوحدی با اشاره به مذاکرات خود با شرکت های سعودی گفت: کارهای خوبی شده و توفیقاتی بدست آورده ایم که طی جلساتی که در روزهای آتی داریم به جمع بندی متقنی خواهیم رسید.

وی با اشاره به طرح توسعه حرمین شریفین افزود: با تحولی که به لحاظ ساخت و ساز در عربستان در حال انجام است و با توجه به توسعه مسجدالحرام و توسعه امکانات اقامتی در مکه و مدینه، متناسب با این توسعه باید برای دو سال آینده برنامه ریزی داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز