خبرگزاری کار ایران

سردار سلامی:

حضور دریانوردان منجر به بسط و اقتدار و قدرت سیاسی و نیروی بازدارنده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۲۴۴

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور دریانوردان جمهوری اسلامی امروز منجربه بسط و اقتدار و قدرت سیاسی و نیروی بازدارنده شده است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین سلامی صبح امروز در مراسم اختتامیه همایش «ملی فرصت‌ها و تهدیدات نوپدید دریایی» در سالن همایش‌های صداوسیما ی گیلان در زیبا کنار با قدردانی  از حمات دریانوردان جمهوری اسلامی گفت: امروز حضور دریانوردان منجر به بسط و اقتدار و قدرت سیاسی و نیروی بازدارنده شده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به قرارگیری ایران در مهمترین کرانه دریایی جهان، افزود: ایران یک کشور ساحلی بوده که ما در کرانه های راهبردی زندگی می کنیم،  و این اهمیت دریا را چندین برابر می‌کند، زیرا ۹۰ درصد تجارت جهان از جمله نفت و گاز از طریق دریا انجام می‌شود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص توجه به برنامه‌ریزی دانشگاه‌های نظامی برای مقابله با تهدیدهای جدید دشمن، گفت: فلسفه برگزاری همایش ملی فرصت ها و تهدیدهای نوپدید دریایی، توصیه فرمانده معظم کل قوا است که فرمودند «دانشگاه‌های نظامی ما باید برای مقابله با تهدیدات نو به نو و جدید برنامه داشته باشند» و این باید در پژوهش‌های دانشگاه‌ها مورد توجه قرار بگیرد. 

سردار حسین سلامی با بیان اینکه حضور در استان سرافراز گیلان برای بنده یک توفیق است تصریح کرد: گیلان در 8 سال دفاع مقدس به رغم  کیلومترها فاصله با جبهه جنگ  ام 8هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد که این امر نشان دهنده ولایتمداری مردم گیلان است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز