خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

در عرصه‌های مختلف نیازمند حضور در فضا هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۴۵۵

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه پرتاب ماهواره اقدامی مهم و اساسی بوده و تعداد کشورهایی که از این قابلیت برخوردارند محدود است، گفت: اینکه جمهوری اسلامی هم ماهواره می سازد و هم پرتاب می کند و در مدار قرار می دهد، اقدام بزرگی است و افتخار می کنیم که این مهم توسط دانشمندان جوان ما صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده پس از پرتاب و در مدار قرار گرفتن موفق ماهواره نور ۳ با تبریک این اقدام غرور آفرین به ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز شاهد تزریق موفقیت آمیز ماهواره نور ۳ با ماهواره بر بومی توسط نیروی هوا فضای سپاه بودیم که این ماهواره با چند ماموریت پرتاب و با موفقیت در مدار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه علوم و شاخه‌های متعدد دانشی در پرتاب یک ماهواره نقش دارند، گفت: به این مهم افتخار می کنیم که دانشمندان جوان ما و چهره‌هایی شاداب و با انگیزه تمامی مراحل طراحی و ساخت و پرتاب این ماهواره را برعهده دارند.

نصیرزاده با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف نیازمند حضور در فضا هستیم، گفت: این موفقیت سرآغازی برای ماهواره های مختلف در سطوح، ابعاد و مأموریت های مختلف است.

جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه پرتاب ماهواره اقدامی مهم و اساسی است که تعداد کشورهایی که از این قابلیت برخوردارند محدود است، گفت: اینکه جمهوری اسلامی هم ماهواره می‌سازد و هم پرتاب می‌کند و در مدار قرار می‌دهد، اقدام بزرگی است که افتخار می‌کنیم که این مهم توسط دانشمندان جوان ما صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز