خبرگزاری کار ایران

در دیدار با مدیرعامل بانک صنعت ومعدن:

استقبال چین از اجرای طرحهای توسعه ای در ایران

کد خبر : ۱۷۷۰۶۳

فلسفه فعالیت های بانک صنعت و معدن یاری رساندن به سرمایه گذاران و کارآفرینان است تا آنها بتوانند نقش خود را در توسعه کشور ایفا نمایند.

هیات عالیرتبه چینی در دیدار با مدیرعامل بانک صنعت ومعدن خواستار همکاری در اجرای طرحهای توسعه ای ایران شد و زمینه های آن را مورد بررسی قرار داد.

گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن حاکی است، ˈهوانگ فوویˈ سرپرست هیات عالیرتبه شرکت مهندسی صنعتی ماشین آلات ملی چین در دیدار با علی اشرف افخمی، یادآور شد: شرکت صنعتی ماشین آلات ملی چین از ۵۰۰ شرکت برتر دنیا محسوب می شود و حدود ۱۱۰ هزار نفر نیرو دارد.

هوانگ فووی دراین نشست به تشریح فعالیت های شرکت صنعتی ماشین آلات ملی چین(SINOMACH) پرداخت.

برپایه این گزارش، مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: شرایط مناسب اقتصادی ایران، امکان همکاری سازنده در زمینه های فعالیت بانک صنعت و معدن فراهم ساخته است.

افخمی در این دیدار به تبیین عملکرد و موفقیت های این بانک را در زمینه توسعه صنعتی و اقتصادی برای هیأت چینی پرداخت.

وی افزود: فلسفه فعالیت های بانک صنعت و معدن یاری رساندن به سرمایه گذاران و کارآفرینان است تا آنها بتوانند نقش خود را در توسعه کشور ایفا نمایند.

هیأت چینی به دعوت ریاست مناطق آزاد کشور و با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی در پکن به ایران آمده و با مسئولان وزارتخانه های راه و شهرسازی، صنعت، معدن، تجارت و شرکت های خصوصی دیدار خواهند داشت.

بانک صنعت و معدن سال ۱۳۹۲ بیش از دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبارات اسنادی ریالی و یک میلیارد و ۵۵۴ میلیون دلار اعتبارات اسنادی ارزی را برای متقاضیان تسهیلات گشایش کرد.

میزان اعتبارات اسنادی ریالی گشایش یافته در سال ۱۳۹۲ نسبت به ۹۱ حدود ۳۵ درصد و اعتبارات اسنادی ارزی نسبت به مدت مزبور حدود ۵۶ درصد افزایش داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز